نام محسن هاشمی شوی تبلیغاتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات است

محمدجواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی و عضو هیئت اجرایی شورای وحدت اصولگرایان   با اشاره به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و نارضایتی مردم از وضع موجود تصریح کرد: انتخابات آینده مرز بین بقا و شکست سیاست‌های برنامه جریانات سیاسی حاکم بر کشور است.

وی با بیان اینکه مردم ۴۲ سال پای نظام در تمام مراحل بحرانی ایستادگی کردند تاکید کرد که نباید امروز شاهد کرونای اقتصادی در زندگی مردم باشیم.

محمدی نوری یادآور شد: انقلاب ما با پابرهنه‌ها آغاز شد و باید مردم ولی نعمت واقعی انقلاب باشند، نه اینکه این مردم را در صف چند ساعته مرغ و گوشت ببینیم.

مردم به دنبال رئیس جمهوری صادق و عمل‌گرا هستند

وی بروز چالش‌های غلط موجود در کشور را مرهون بی تدبیری تیم اقتصادی دولت و ناکارآمدی مدیران دولت دانست و افزود: مردم در انتخابات آتی به دنبال رئیس جمهوری صادق و عمل‌گرا هستند.

عضو هیئت اجرایی شورای وحدت اصولگرایان برنامه اقتصادی قابل اجرا را محور رقابت کاندیدا‌های ریاست جمهوری دانست و با اشاره به اینکه فقدان نان شب باعث رنجش خانواده‌های ایرانی شده گفت: داشتن برنامه اقتصادی در نجات کشور برگ برنده ظرفیت نامزد مورد نظر مردم خواهد بو. امروز مردم از کرونای اقتصادی و مسکن و بیکاری هراس داشته و آینده روشنی را پیش بینی نمی‌کنند.

محمدی نوری دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت همچنین با اشاره به اسامی افرادی که این روز‌ها از آنان در رسانه‌ها به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری نام برده می‌شود اظهار کرد: هر دو جریان در طول این ۴ دهه با چالش‌ها و خطا‌های راهبردی فراوانی روبرو بودند و مردم از وعده‌های دروغین خسته شده اند و به دنبال رئیس جمهوری صادق کارآمد و علم‌گرا هستند.

دولت روحانی سرمایه‌ای مثل مردم را از دست داد

این فعال سیاسی گفت: مردم سرمایه جریانات سیاسی هستند و دولت روحانی سرمایه عظیم مردمی را به جهت بی کفایتی دولتش از دست داد.

وی با اشاره به اینکه مردم دیگر به حرف رئیس جمهور اعتماد ندارند تصریح کرد: روحانی باعث شد جریان اصلاح طلب هزینه زیادی را پرداخت کنند؛ جریان اصلاح طلب دیگر توان پرداخت هزینه دیگری را ندارد.

محسن هاشمی شوی تبلیغاتی اصلاح طلبان است

نوری در خصوص مطرح شدن نام محسن هاشمی برای ریاست جمهوری از سوی جریان اصلاحات افزود: طرح نام محسن هاشمی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلاح طلبان بیشتر شبیه طنز است، چرا که معتقدم وی حتی توان مبارزه با رقیب را نداشته و در نزد خانواده هاشمی از همه بیشتر به یک نیروی محافظه کار مشهور است و این نشانه خوبی برای یک نامزد ریاست جمهوری و مدیر کارآمد نیست.

سید حسن خمینی نشان داد در مسیر بقای نظام با مقام معظم رهبری همدل و همراه است

عضو هیئت اجرایی شورای وحدت همچنین با اشاره به تدبیر مناسب سید حسن خمینی از عدم حضورش در انتخابات پیش رو گفت: یادگار امام باید یادگارانقلاب بماند و معتقدم عرصه ریاست جمهوری قطعا آقای حسن خمینی را دچار چالش می‌کرد.

محمدی نوری گفت: سید حسن خمینی نشان داد در مسیر بقای نظام با رهبری همدل و همراه است.

وی تصریح کرد با همه فرصت سوزی‌ها و اشکالات موجود در جریان اصولگرایی از اینکه فکر کنیم در یک بازی نکرده برنده مسابقه هستیم اشتباه بزرگی است و این جریان باید عقلانیت را سرلوحه کارش قرار دهد.

شانس سید ابراهیم رئیسی بیشتر از سایر گزینه هاست

عضو هیئت اجرایی شورای وحدت با اشاره به توانایی و ظرفیت سازی و کارآمدی سید ابراهیم رئیسی و عملکرد بهینه و موثر وی در مدت مسئولیت قوه قضائیه پیش بینی کرد تنها فردی که بتواند علیرغم تحقق اجماع بین اصولگرایان و بازگشت باقیمانده اعتماد مردم بتواند کشور را از این حالت نجات دهد به نظر می‌رسد رئیسی است؛ من معتقدم شانس آقای رئیسی بیش از سایر گزینه هاست.

نوری در ادامه گفت: جریانات دیگر اصولگرایی اگر دلسوز انقلاب و مردم هستند باید در مسیر وحدت این را به مردم ثابت کنند، چرا که مردم اکنون هیچ اعتمادی به جریانات سیاسی کشور ندارند.

این حقوقدان و فعال سیاسی با اشاره به اینکه تجلی واقعی قانون در کشور از آرزو‌های دیرینه مردم به شمار می‌رود اظهار کرد: انتخابات آینده ترازوی بقا و یا شکست برنامه‌های جریانات سیاسی حاکم بر کشور خواهد بود.

محمدی نوری افزود: مشکل امروز کشور قانون گریزی برخی مسئولان و بی توجهی آنان به معیشت مردم است. در واقع درد امروز مردم عدم همراهی مسئولان اجرایی با مردم است. گو اینکه هیچ کس انگار صدای مردم را نمی‌شنود؛ متاسفانه گروه‌های قدرت و ثروت سفره خودشان را از مردم جدا کردند و به یقین می‌دانم با حضور بیش از ۵ هزار آقا زاده در خارج از کشور به بهانه تحصیل و گرفتن اقامت و حتی تابعیت تردیدی ندارم بسیاری از این فرزندان دل در گرو انقلاب ندارند.

محمدی نوری عضو هیئت اجرایی شورای وحدت با اشاره به اینکه امام خمینی انقلاب را حاصل حضور و مجاهدت پابرهنه‌ها می‌دانست تاکید کرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که حتی در بحث واکسن برخی مسئولان از روی مردم عبور می‌کنند. مردم امروز خانواده بزرگ، ولی پابرهنه کشور محسوب می‌شوند.

با بهره گیری از توانایی‌های جوانان می‌توانیم مانند آلمان و ژاپن پیشرفت کنیم

وی با اشاره به مسئله برنامه چشم انداز ۱۴۰۴ و رسیدن ایران به قله اول منطقه در همه زمینه‌ها گفت: بحمدالله با وجود سرمایه‌های جوان و مطلوب کشور این سند از قابلیت خوبی برخوردار بود و حتی معتقدم با بهره گیری از توانایی جوانان می‌توانیم همچون کشور‌های آلمان و ژاپن به اوج توسعه یافتگی توام با ثبات اقتصادی دست یابیم.

وی اظهار امیدواری کرد که در برنامه آینده کشور تکلیف برجام روشن شود و به یقین تحقق برجام منوط به همدلی همه مسئولان و صد البته با حفظ منافع ملت ایران است.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ را یک فرصت برای همه بخش‌های نظام دانست و گفت: مردم امروز به دنبال ایجاد اشتغال مولد، امنیت پایدار، تولید و حمایت از تولیدات داخلی، کاهش قیمت و کنترل ارز و تورم، ثبات اقتصادی، تامین مسکن مناسب مردم، رفاه نسبی و ارزانی اقلام اولیه معیشت در زندگی هستند و کار رئیس جمهور بعدی قطعا با این هدف‌ها بسیار سخت است، اما یادمان نرود ما در سرزمینی زندگی می‌کنیم که می‌شود هر هدفی را با توجه به امکانات و سرمایه‌های ملی و موهبت‌های الهی محقق سازیم و باعث شویم اعتماد مردم عزیزمان برگردد.

محمدی نوری ادامه داد: امیدواریم در فرصت باقیمانده سفره مردم زیبا شود، زیرا اصلا درست نیست شاهد حضور مردم در صف اقلام اولیه زندگیشان باشیم، این اقدامات زیبنده عزت خانواده‌های ایرانی نیست و نباید اجازه داد مردم خود را تنها فرض کنند.

تنها راه نجات کشور بها دادن به جوانان و استفاده از ظرفیت‌های آنان است

محمدی نوری در پایان یادآور شد: یادمان نرود تنها راه حل نجات کشور به فرموده رهبری بها دادن به جوانان و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه آنان است، چرا که هر جا به نسل جوان در پذیرش مسئولیت اعتماد کردیم نتیجه اش تجلی عزت، اقتدار و کارآمدی کشور بود.