رژیم اسرائیل از ترس نیروهای مقاومت به منازل مسکونی حمله می کند

محمدحسن آصفری ، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با «افکارنیوز» دررابطه با پاسخ غزه به حملات اخیر رژیم صهیونیستی بیان کرد: در طول هفتاد سال اخیر رژیم اشغالگر قدس جمع بسیار زیادی از مسلمانان فلسطین به خاک و خون کشاند. ازطرفی انتقاضه های مختلفی نیز صورت گرفته است.به خصوص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک روح جدید و تنفس جدید برای مردم فلسطین دمیده شد.

وی افزود که با استراتژی جمهوری اسلامی ایران که قدس متعلق به مردم مسلمان فلسطین است و سرنوشت این کشور بایستی به دست مردم فلسطین رقم بخورد و با نام گذاری روز قدس یک اتحاد و انسجامی بین ملت های مسلمان صورت گرفت و دیگر استراتژی نیل تا فرات رژیم صهیونیستی از بین رفت و آن ها این خواسته را از ذهن خودشان دور کردند.

*مردم فلسطین با دست های خالی به موشک هایی پرقدرت رسیدند

آصفری بیان کرد: در چندین سال گذشته مردم فلسطین توانستند بدون هیچ امکاناتی و حتی با سنگ جلوی تجاوزات بیشتر رژیم صهیونیستی را بگیرند که در این راه شهدای زیادی را تقدیم کردند. اما متاسفانه حتی کشورهای منطقه حاضر نشدند که حمایت خاصی از مردم فلسطین داشته باشند.

او تاکید کرد: به همین جهت مردم فلسطین روز به روز از کشورهای عرب منطقه بیشتر نا امید شد و به این نتیجه رسیدند که خودشان باید برای کشورشان تلاش کنند و با کمک خودشان می توانند جلوی تجاوزات رژیم صهیونیستی را بگیرند. لذا با تشکیل گردان های مقاومت مثل گردان های قصام، گروه های مقاومت مثل حماس و حزب الله و مجموعه های مختلف توانستند به سلاح هایی دست پیدا کنند تا به روزگار بزن در رو رژیم صهیونیستی پایان دهند.

آصفری درانتها خاطرنشان کرد: امروز پاسخ بمباران های رژیم اشغالگر با موشک هایی که توسط جوانان حماس تهیه و تولید شده است داده می شود که باعث ترس و وحشت متجاوزان شده است. از این رو به جای اینکه با نیروهای نظامی مقاومت و حماس بجنگد دست به بمباران منازل مسکونی، مساجد و مدارس و تجمعات مردم را میزند.