رئیسی ثابت کرده به جوانان اعتقاد دارد

علی حدادی ، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با افکارنیوز با اشاره به ثبت نام آیت الله رئیسی برای شرکت در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و روند این رخداد مهم بیان داشت: نکته اصلی که امروز در جامعه نیاز و ضرروت دارد این است که انسجام، وحدت و یکپارچگی را در سطح کشور شاهد باشیم و آینده ای که رهبر انقلاب نوید آن را داده اند و مبارزه با مفاسد اجتماعی و انچه در بخش های مختلف ساختار اداری کشور اتفاق افتاده است به ضرر کشور بوده است.

وی افزود: با تمام این ها یکی از مولفه های اصلی این است که رئیسی امتیازات و ویژگی های خوبی را دارا است که در مبارزه با فساد ، رانت و رانت خواری و توجه جدی به تولید داخل و همینطور حضور میدانی در کنار تولیدکنندگان و اقشار مختلف جامعه پیش قدم بوده است.

حدادی ادامه داد: درهمین مدتی که کرونا بوده رئیس جمهور درارتباط با اینکه درد مردم و جامعه و شکاف طبقانی که ایجاد کرده است قدمی برنداشته است. ما هیچ اراده ای از این دولت ندیده ایم. اما رئیسی اعتقاد و باوردارد که یک اجماع نظر درتمام حوزه ها رخ دهد.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور بیان کرد: لذا در آینده رئیس جمهوری را خواهیم داشت که به قوه الهی شاهد کارآمد سازی نظام جمهوری اسلامی و به ویژه در دستگاه های اجرایی تغییر و تحول ویژه ای خواهیم بود. رئیسی ثابت کرده است اعتقاد به جوانان را یکی از مولفه های اصلی می داند که قطعا در برنامه هایش اعلام می کند.

او در انتها تاکید کرد: آنچه امروز لازم است وحدت است. به امیدخدا مردم روز انتخابات برگ زرین دیگری را رقم خواهند زد و با حضور و مشارکت بالای خود سرنوشت کشور را مشخص می کنند. ازطرفی ما انتظار انتخاب اصلح را از مردم داریم. فردی که خودش درد کشیده و دردمند را درک می کند تا در راستای خدمت به مردم قدم بردارد.