پشت پرده حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه/ نقش سران کشورهای سازشکار در حملات رژیم صهیونیستی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ورود جسورانه رژیم صهیونیستی به این قبیل تجاوزات نسبت به گذشته، تاکید کرد: علت این مسئله وادادگی و سرسپردگی سران برخی از کشورهای عربی است که فرش قرمزی برای دیپلمات‌های اسرائیلی پهن و دست سازش و تسلیم به سمت آن‌ها دراز کردند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با "افکار نیوز" با اشاره به موج جدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: موج جدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه و مردم فلسطین اقتضای طبیعت رژیم صهیونیستی را نمایان می کند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک رژیم وحشی، غارتگر، غاصب و درنده خو است، اظهار داشت: از این رو غیر از این اقدامات از رژیم صهیونیستی توقع نمی‌رود چرا که طبیعت این رژیم همین است و فلسفه وجودی این رژیم با غصب ،تجاوز و کشتار گره خورده است.

ذوالنور تاکید کرد: این طبیعی است که تجاوز جز طبیعت رژیم صهیونیستی باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به وظیفه کشورهای اسلامی در مقابل این تجاوزگری اظهار داشت:کشورهای اسلامی باید همان تجاوز را علیه رژیم صهیونیستی داشته باشند.

 وی با اشاره به ورود جسورانه رژیم صهیونیستی به این قبیل تجاوزات نسبت به گذشته، تاکید کرد: علت این مسئله وادادگی و سرسپردگی سران برخی از کشورهای عربی است که فرش قرمزی برای دیپلمات‌های اسرائیلی پهن و دست سازش و تسلیم به سمت آن‌ها دراز کردند.

ذوالنور ادامه داد: وقتی رژیم صهیونیستی به عنوان یک گرگ مهاجم به گله، سگ گله را خواب دید که به نوعی سران کشورهای سازشکار هستند و چوب و چوپان را نیز روی زمین دید، دیگر به گله حمله خواهد کرد، بنابراین کشورهای سازشکار در حمله جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاثیر داشتند و بعضاً سران برخی کشورهای عربی در این زمینه خیانت کردند.

وی تاکید کرد: یقینا بعضی از سران کشورهای اسلامی پیش از رژیم صهیونیستی باید در پیشگاه الهی جوابگوی خون‌های ریخته بر روی زمین باشند.