کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی از وعده‌های پوچ امتناع کنند

فداحسین مالکی  با اشاره به اینکه تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی باید منطبق بر واقعیات باشد، اظهار کرد: با توجه به معیارها و شرایطی که در کشورمان وجود دارد، وعده‌های کاندیداها باید مطلوب وضعیت کشور باشد و نمی‌توان وعده‌های غیرعقلانی و ناشدنی همچون اصلاح کردن اقتصاد در 100 روز را ارائه کرد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: اینکه کاندیداها بخواهند اعلام کنند اقتصاد کشور را یک شبه حل خواهند کرد و معیشت مردم را بهبود می‌بخشند، حرف نادرستی است و هیچ و پایه و اساس علمی ندارد.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: متاسفانه؛ آقای روحانی در اوایل تبلیغاتش در سال 92 بیان می‌کرد، اقتصاد را سه ماهه درست می‌کند، اما هیچ اقدام درخوری انجام نداد و اکنون در ماههای پایانی عمر دولت نیز هستیم و همچنان شاهد وضعیت بغرنج اقتصادی بوده‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: مردم از وعده‌های پوچ دلخور هستند؛ بنابراین کاندیداهای انتخاباتی باید مراقبت کنند تا با این کارشان مردم را از حضور پای صندوقهای رای دلسرد نکنند، اگرچه ملت ما هیچگاه در عرصه‌های عظیم، انقلاب را رها نخواهند کرد.

مالکی تصریح کرد: کاندیداهای انتخاباتی باید تیم اقتصادی خود را معرفی کنند و آنها نیز به بیان واقعیات بپردازند تا اینکه مردم در جریان قرار بگیرند؛ ناگفته نماند که مردم نسبت به وعده و وعیده‌های بی جهت اعتنایی ندارند.