بنی گانتس یک روز پس از آتش‌بس فرماندهان حماس را تهدید کرد

یک روز پس از آغاز آتش بس بین رژیم صهیونیستی و غزه ، بنی گانتس ، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، رهبران و فرماندهان حماس را تهدید به ترور کرد.

بنی گانتس، شب جمعه ادعا کرد: اسرائیل سرانجام در کشتن محمد الضیف، رئیس شاخه نظامی حماس، موفق خواهد شد و هشدار داد که همه رهبران حماس همچنان اهداف بالقوه این رژیم هستند.

او در گفتگو با اخبار کانال ۱۲ همچنین خواستار یک تلاش بزرگ بین المللی برای بازسازی و توسعه غزه برای بهبود زندگی ساکنان آن شد!

در حالی که حماس دستاورد‌های خود را در این نبرد ۱۱ روزه جشن گرفته است، گانتس پیروزی حماس را  رد کرد و مدعی شد: ما به تمام اهدافی که برای خود تعیین کرده بودیم، یعنی ضربه شدید به حماس و زیرساخت‌های آن‍‌ها رسیدیم.

گانتس در پاسخ به این سوال که چه مدت این آتش بس ادامه خواهد داشت، گفت: دور بعدی درگیری‌ها ممکن است خیلی دور یا خیلی نزدیک باشد. همه چیز به رفتار حماس بستگی دارد.

براساس گزارش کانال ۱۳ رژیم صهیوینستی، ارتش رژیم صهیونیستی به کابینه توصیه کرده است که این رژیم برای ایجاد توازن قدرت در مرز غزه به هر نوع شلیک موشک جدید با تخریب ساختمان‌ها در نوار غزه پاسخ دهد.

این هفته مشخص شد که در آخرین عملیات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، نظامیان صهیونیست حداقل دو بار قصد ترور محمد الضیف را داشتند، اما هر بار با شکست روبه رو شدند.

گانتس هفته گذشته در این باره گفت: پاین آخرین باری نخواهد بود که برای ترور الضیف تلاش می‌کنیم و ما در پایان موفق خواهیم شد او را بکشیم. خون رهبران حماس دست خودشان است.

در همان روز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، قول داد که از این پس این رژیم موضع بسیار سخت‌تری نسبت به حماس اتخاذ خواهد کرد و هرگونه شلیک موشک در آینده از غزه با سطح کاملاً جدیدی از حملات روبرو خواهد شد.

سرانجام دیروز (جمعه) رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۱۱ روز از نبرد شمشیر قدس و متحمل‌شدن خسارت‌های کم‌سابقه در پی حملات مقاومت، به اعلام آتش‌بس مجبور شد.