ترس مقامات صهیونیستی از پهپاد‌های ایرانی

  مقامات صهیونیستی اعلام کردند در سال‌های اخیر پهپادهای ایرانی پیشرفت چشمگیری داشته اند و در چندین تجربه توانسته اند هواپیماهای بدون سرنشین این رژیم را شناسایی و سرنگون کنند.

به گفته منابع خبری، در نبرد اخیر نیرو‌های مقاومت در غزه حداقل ۶ پهپاد نظامی و پیشرفته رژیم صهیونیستی سرنگون شده است. مقامات نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنین می‌گویند تهدید پهپاد‌های نظامی ایران هر روز در حال افزایش است چرا که تسلط نظامی آن‌ها در منطقه در سال‌های اخیر افزایش یافته است.

در ادامه این خبر آمده است: تهران دارای چند خط تولید هواپیما‌های بدون سرنشین است که برخی از آن‌ها نظارتی و برخی دیگر کاربرد نظامی دارند و مجهز به سلاح‌های پیشرفته نظامی هستند.

مقامات نظامی رژیم صهیونیستی اظهار کردند: تجهیزات هواپیما‌های بدون سرنشین ایران مشابه موشک‌های کروز است و قابلیت حمل سلاح و رقابت با برترین نوع از این پهپاد‌ها در جهان را دارد.

به گفته مقامات صهیونیستی، در سال‌های اخیر جنگ پهپاد‌ها در منطقه به یکی از مهمترین دغدغه‌های این رژیم تبدیل شده و تا به حال هزینه‌های زیادی از لحاظ خسارت و یا انهدام آن‌ها به بودجه این رژیم وارد شده است. بسیاری از این هواپیما‌های بدون سرنشین قابلیت رهگیری ندارند و یا اینکه به سختی شناسایی می‌شوند.

در ادامه این خبر عنوان شده است: این نگرانی فقط مختص رژیم صهیونیستی نیست و مقامات این رژیم مراتب نگرانی خود در این باره را با شرکای خود در منطقه از جمله برخی کشور‌های عربی هم در میان گذاشته اند.

پیشرفت تسلیحاتی جبهه مقاومت در منطقه از جمله نگرانی‌هایی است که این روز‌ها و پس از اعلام آتش بس در نوار غزه مقامات نظامی رژیم صهیونیستی به طور مداوم از آن سخن می گویند.