آصفری: کاندیداهای ریاست جمهوری باید از سیاه نمایی پرهیز کنند

 محمد حسن آصفری به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 اشاره کرد و گفت: انتخابات این دوره ریاست جمهوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و قطعا باید مشارکت مردم پای صندوق‌های رای بیش از گذشته باشد؛ چرا که هرچه حضور مردم گسترده تر باشد نفوذ دولت در سطح بین المللی بیشتر خواهد بود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: کسانی که فکر می کنند مشارکت پایین در انتخابات هیچ ایرادی ندارد، درک درستی از مسائل سیاسی در سطوح بین المللی و داخلی ندارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشارکت مردم پای صندوق‌های رای اتحاد ملی را به دنبال دارد؛ لذا همین وحدت و همدلی می تواند بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کند؛ چرا که دشمنان برای مشارکت حداقلی مردم در انتخابات پیش رو سرمایه گذاری کردند تا به لحاظ سیاسی از آن بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: هر شخصی رئیس جمهور شود باید پاسدار خون شهدا و همچنین قدردان حضور ملت پای صندوق‌های رای باشد تا بتواند مشکلات کشور را به سهولت برطرف کند؛ ضمن اینکه بایستی از افراد نخبه و شایسته در بدنه دولت هم استفاده کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید از سیاه نمایی پرهیز کنند؛ چرا که انقلاب اسلامی در همه حوزه ها خدمات فراوانی داشته است و نباید بخاطر رسیدن به مقاصد خود دست به تخریب دستاوردهای نظام اسلامی بزنند.

آصفری تاکید کرد: انتقاد به عملکرد همدیگر هیچ ایرادی ندارد، اما باید تخریب و انتقاد را مجزای از هم دانست؛ البته مردم کشورمان از فهم بالایی برخوردار هستند و چنین موضوعاتی را متوجه خواهند شد.