بانیان وضع موجود دیگر برگ برنده‌ای برای حل مشکلات مردم ندارند

 سید علی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به ثبت نام برخی از دولتمردان فعلی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، گفت: ۸ سال قوای مجریه و مقننه در اختیار اعتدالیون و اصلاح‌طلبان بود، افرادی که امروز در رقابتهای انتخاباتی رجزخوانی می‌کنند، ۸ سال وظیفه حل مشکلات مردم را داشتند و کاری نکردند.

وی افزود: بانیان وضع موجود در استفاده از ظرفیت مجلس مشکلی نداشتند و مجلس چشم بسته با دولت همراه بود تا حدی که رئیس‌جمهور می‌گفت ما از مجلس دهم دغدغه و نگرانی نداریم زیرا کاملاً با دولت همراه است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علی‌رغم همه این موارد، قیمت مسکن ۷۰۰ درصد و موادغذایی ۲۰۰ درصد افزایش یافت و نرخ دلار ۱۰ برابر شد. ذلت در سیاست خارجی نتیجه همین دولت بود.

یزدی‌خواه گفت: با وعده بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی و چرخیدن چرخ اقتصاد، رأی مردم را جلب کردند، اما در تحقق وعده‌هایشان ناکام بودند.

وی تصریح کرد: اگر مصوبه مجلس در مورد اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها نبود، سانتریفیوژها حتی در آخرین سال دولت ۸ ساله اعتدال نیز نمی‌چرخید. فشار مجلس انقلابی بود که منجر به چرخش چرخ سانتریفیوژها شد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز همین افراد گریه می‌کنند و می‌گویند ما می‌توانیم مشکلات را حل کنیم، بانیان وضع موجود همه برگ‌هایشان را روی میز گذاشته‌اند اما فاقد توانایی برای تغییر وضع موجود هستند. باید دولت آینده در اختیار جوانان باانگیزه باشد که خودباخته نیستند و دل و فکرشان برای تعالی این کشور می‌تپد.

یزدی‌خواه تأکید کرد: کسانی که فرزندانشان در خارج از کشور با ارز دولتی به اسم تحصیل، خوشگذرانی می‌کنند نمی‌توانند مشکلات مردم را درک و حل کنند.

وی با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست، تصریح کرد: سال ۹۶ اشتباه سال ۹۲ را تکرار کردیم؛ این‌بار نباید اشتباه گذشته را تکرار کرده و به دولت سوم روحانی رأی بدهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانیان وضع موجود، مدیر و مدبر نیستند، گفت: این افراد توانایی و شجاعت لازم را ندارند؛ کسانی که نتوانند برای ملتشان از خودگذشتگی کنند، لیاقت حضور در سنگر ریاست جمهوری را ندارند.