میزان مشارکت در انتخابات به عملکرد دولت برمی‌گردد

 مصطفی طاهری گفت: شور انتخاباتی و تلاش برای ایجاد مشارکت حداکثری که موضوعی حیاتی است وابسته به کارآمدی یا ناکارآمدی دولت است.

افزایش تورم نقطه به نقطه به ناکارآمدی دولت برمی‌گردد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: سیاستمداران و مسئولان باید متوجه باشند که باید در محدوده نظام اسلامی حرکت کنند، نمی‌شود هم مسئول دولت باشی هم اپوزیسیون نظام، نمی‌شود، یک پا در انگلیس و یک پا در ایران باشد، نمی‌شود که میلیارها دلار در اختیار دولت قرار داد و کالاهای اساسی را با نرخ آزاد هم در بازار پیدا نکنیم.

وی تصریح کرد: میزان تورم نقطه به نقطه در اردیبشت ماه امسال به 46/7 درصد رسیده، کارآمدی یا ناکارآمدی دولت است که میزان مشارکت را تعیین می‌کند.

دلیل قطعی‌های مکرر برق در کشور

طاهری با اشاره به نمونه‌هایی از ناکارآمدی دولت در استان زنجان، افزود: امسال با قطعی برق مواجهیم، نیروگاه شماره 3 زنجان می‌توانست در فروردین ماه افتتاح شود ولی بخاطر عدم هماهنگی در دولت همچنان با موانع جدی مواجه است و ما شاهد این قطعی‌های فراوان هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: ما مشکل صادرات نفت داریم در حالیکه پتروشیمی زنجان 12 سال است که در حال احداث می‌باشد و بخاطر عدم همکاری بانک مرکزی همچنان با کندی پیش می‌رود.

کشاورزان طارم با مشکل بی‌آبی مواجهند

طاهری یادآور شد: امروز کشاورزان عزیز طارم با مشکل بی‌آبی مواجهند سدهای میرزاخانلو و شهریاری آماده افتتاح هستند در حالیکه بخاطر کندی کار و عدم تخصیص بودجه لازم در خصوص آبگیری همچنان متوقف مانده، ما با مشکل کم آبی در حوزه کشاورزی مواجه هستیم.

وی افزود: در اینجا اجازه می‌خواهم اصل 49 قانون اساسی جمهوری اسلامی را برای همکاران عزیز و مردم شریف ایران یادآوری کنم، در این عصر مبارزه با فساد و ثروت‌های ناشی از رشوه، اختلاس و غصب و برگرداندن آن را قانون اساسی برعهده دولت قرار داده است، امروز برای مبارزه با فساد باید به فکر پیشگیری آن بود، باید دولتی انتخاب نمود که مانع فساد و رانت خواری در منشاء آن باشد.

سرچشمه شاید گرفتم به بیل            چو پر شد نشاید گذشتن به پیل

شکست اسراییل کمتر از 25 سال محقق می‌شود

طاهری با اشاره به تحولات فلسطین، عنوان کرد: بشارت مهم در تحولات فلسطین و پیروزی مردم غیور غزه تبدیل مقاومت به یک فرآیند جدید و تجهیز مجاهدان فلسطینی به موشک‌ها و پهپادهایی است که صدها موشک به عمق اسراییل شلیک و علی رغم محاصره شدید با تداوم مقاومت به فروپاشی اسراییل، ان شاءالله قبل از 25 سال خواهد رسید.

وی افزود: تحول بزرگ درگیری‌های اخیر فلسطین، قیام اعراب مناطق اشغال شده در سال 1948 است که تا حالا همکاران رژیم صهیونیستی شناخته می‌شدند ولی الان رژیم صهیونیستی را از داخل محاصره کرده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: الحمدلله امروز اعتماد به نفس به ملت فلسطین بازگشته است و این اعتماد با توکل بر خداوند متعال موجب پیروزی آنان خواهد شد.  

تشکر از نمایندگان برای تصویب 2 طرح مهم در سالروز یکسالگی مجلس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در پایان از هیات رییسه قبلی مجلس شورای اسلامی تشکر کرده و برای هیات رییسه جدید آرزوی موفقیت کرد و افزود: تشکر ویژه از نمایندگان عزیز که در سالروز یکسالگی مجلس 2 طرح بسیار خوب و پیشران را تصویب کردند، اولی طرح حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی که اگر این طرح به خوبی توسط دولت‌ها اجرا شود، کشور ایران را نه تنها از صادرات نفت خام مستقل می‌کند، بلکه تبدیل خواهد کرد به یک کشوری به عنوان واردکننده نفت خام و تبدیل آنها به فرآورده و صادرات آن و دومی طرح بسیار فاخر مالیات بر عایدی سرمایه است که قطعا کمک بسیار خوبی در سال تولید و مانع‌زدایی خواهد کرد.