حضور حداکثری  مردم در انتخابات پاسخی محکمی به تهدیدات دشمن می دهد

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌و‌گو با افکارنیوز، با اشاره به حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات،گفت: دشمن به دنبال این است که انتخابات ریاست جمهوری در ایران به درستی برگزار نشود.

وی با بیان اینکه دشمن می‌کوشد انتخابات ریاست جمهوری در ایران، انتخابات باشکوهی نباشد، تصریح کرد: الحمدالله ملت ایران، ملت باهوشی هستند. ملت ایران تا به حال نشان دادند که از ظرفیت بالای هوش، توان و استعدادبالایی برخوردار بوده‌اند و شناخت دقیقی به مسائل دارند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: برای اینکه ما شکوه، عزت ،افتخار، سربلندی، امنیت و اقتصاد را بهتر از گذشته پیگیری کرده و داشته باشیم حتما این مسئله نیازمند حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

غضنفرآبادی تاکید کرد: حضور حداکثری ما در انتخابات قطعا جلوی همه تهدیدات علیه کشور را گرفته و پاسخ محکمی به این تهدیدات خواهد داد. لذا مقام معظم رهبری در این رابطه تاکید دارند که حتی حضور حداکثری مردم در انتخابات از سایر وسایل دفاعی ما در بحث تامین امنیت، مهم تر است بنابراین ملت ایران در عرصه انتخابات حاضر خواهند شد.

وی تصریح کرد: البته برخی از نگرانی‌ها اعم از نگرانی‌های اقتصادی در کشور وجود دارد اما ما با نگرانی و کنار گذاشتن انتخابات نمی‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.