آقا تهرانی: دولت آینده به جای قول دادن، به فکر خدمات‌رسانی باشد

 مرتضی آقا تهرانی با اشاره به اینکه کاندیداها نباید وعده‌های غیرمنطقی را مطرح کنند، گفت: مردم در همه حوزه‌های باید خدمات مسئولان را مشاهده کنند؛ قطعا اگر چنین اتفاقی بیفتد نگاه مردم نسبت به کارگزارن متفاوت خواهد بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس افزود: مجلس انقلابی می‌بایست نشان دهد که چنین ویژگی‌هایی را دارا است؛ البته ناگفته نماند از هیچ اقدامی در جهت تامین منافع ملت هم تاکنون فروگذار نبوده است.

آقا تهرانی تصریح کرد: کاندیداهایی که می‌خواهند در آینده مسند قوه مجریه را در دست بگیرند باید نشان دهند که اهل عمل و خدمتگزاری هستند و از وعده‌های ناشدنی دوری کنند تا خدایی ناکرده موجبات نگرانی مردم فراهم نشود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: دولت آینده وعده ندهد و بیشتر در جهت خدمت رسانی گام بردارد که هیچ چیز شیرین تر از خدمت به ملت نخواهد بود؛ بالاخره وقتی خدماتی بدون وعده داده شده انجام بگیرد حلاوت خاص خود را دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: وقتی که قول هایی داده می‌شود و به آنها عمل نشود مردم نگران خواهند شد؛ بنابراین کاندیداهایی که وارد عرصه شده‌اند کمتر قول دهند و بیشتر به فکر عمل باشند.