منافقان داخلی از آمریکا هم خطرناک‌تر هستند

 حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی با اشاره به عملکرد یکساله مجلس یازدهم ، گفت: از زمانی که مجلس یازدهم آغاز به کار کرد،  مقام معظم رهبری  این مجلس را انقلابی دانستند و حتی فرمودند این مجلس از همه مجالس قبلی انقلابی تر است.

وی بیان کرد: چند روز پیش هم رهبر معظم انقلاب مجلس فعلی را پرتلاش، دارای همت بلند، کارآمد و عزیز معرفی فرمودند و از عملکرد مجلس ابراز خرسندی فرمودند و مشخص شد ایشان از مجلس راضی هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که مجلس باید عصاره فضائل ملت باشد و بر این اساس باید به گونه ای عمل کنیم که اینگونه باشیم و همواره عملکردمان انقلابی باشد و مبادا روزی به گونه ای عمل کنیم که به ما بگویند که باید انقلابی و کارآمد باشید و ما باید همیشه اینگونه باشیم.

آقا تهرانی تأکید کرد: در این یک سال مجلس شورای اسلامی به اندازه چهار ساله مجلس دهم طرح و لایحه در مجلس مورد بررسی قرار داده است و کارهای زیادی انجام داده است اما کمیت کافی نیست و باید در زمینه کیفیت کار هم تلاش کنیم.

وی بیان کرد: در قرآن کریم درباره اهل ایمان چهار آیه، درباره کفار دو آیه و درباره منافقین ۱۳ آیه آمده است. منافقان افرادی هستند که به ظاهر مسلمان و در واقع کافر هستند و نظام را به مخاطره می اندازند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منافق داخلی بسیار خطرناک است و باید بگویم دشمنانی چون آمریکا کاری نمی‌توانند بکنند و می دانیم در مورد کشورهای منطقه از جمله عراق نتوانستند کاری کنند و بر این اساس منافقان داخلی به مراتب خطرناک تر از دشمنانی چون امریکا هستند.

آقا تهرانی خطاب به نمایندگان، گفت: در آستانه انتخابات هستیم و همه باید تکلیف مدار باشیم و از انقلاب اسلامی به خوبی حراست و حفاظت کنیم.