واکنش شریعتی به تغییر مبهم زمان مناظره‌ها

 مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران و سخنگوی ستاد انتخاباتی  علیرضا زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری، با انتقاد از تصمیم ستاد انتخابات کشور و کمیسیون تبلیغات رسانه ملی برای تغییر زمان مناظرات نامزدها، اظهار داشت: علت این تصمیم را هم‌زمانی پخش مسابقات فوتبال عنوان کرده اند؛ سوال من این است که مگر زمان پخش مسابقات فوتبال از قبل معلوم نبوده است؟!

وی تصریح کرد: ما دقیقا به همین روش مدیریتی در کشور انتقاد داریم که بی‌نظمی، شلختگی، عدم برنامه‌ریزی از قبل و متحیر کردن مردم و بهم زدن نظم برنامه نامزدها عاملی می‌شود برای اینکه انتخابات با نظم کامل برگزار نشود.

سخنگوی ستاد انتخاباتی زاکانی تاکید کرد: این یک نمونه از کارهایی است رعایت نظم در آنها باید در حد اعلی باشد.

شریعتی گفت: انتخابات موضوعی است که از مدتها قبل مشخص است و برنامه زمان‌بندی مسابقات فوتبال هم از مدت‌ها قبل اعلام شده و همه می‌دانستند که چه زمانی بازی‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جالب است که همین الان هم که خبر تغییر زمان برگزاری مناظرات را اعلام کرده اند، آن را قطعی نکرده و تاریخ‌های مختلف را اعلام کرده‌اند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی زاکانی گفت: هم آن برنامه ریزی اولیه و هم این تصمیم ثانویه، نشانه یک نوع ضعف جدی و بی‌نظمی در مدیریت کشور است که این شیوه ها باید تغییر کند و کنار گذاشته شود.