انتصاب قائم مقام و مسئول امور بانوان ستاد انتخاباتی زاکانی

علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در احکامی، قائم مقام و مسئول امور بانوان ستاد انتخاباتی خود را منصوب کرد.

متن حکم انتصاب قائم مقام ستاد انتخاباتی زاکانی به این شرح است؛

«برادر گرامی جناب اقای جواد تاجیک

با سلام واحترام 

انتخابات ریاست جمهوری 1400 زمینه ساز تشکیل نخستین دولت گام دوم انقلاب اسلامی است و تحقق ایرانی قوی و پیشرفته در گرو تشکیل دولت جوان حزب الهی است. با عنایت به سوابق ارزنده شما در عرصه های جهادی، فرهنگی و اجتماعی و تجارب گران سنگ بویژه در جنبش دانشجویی و افتخارخادمی خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جنابعالی را به عنوان «قائم‌مقام ستاد انتخاباتی خود در انتخابات ریاست جمهوری» منصوب می‌نمایم. 

امید است با استعانت از خداوند متعال با تلاشهای مومنانه و مجدانه تان و با ایجاد هماهنگی کامل بین اجزای ستاد در گسترش فرهنگ انقلاب و ساماندهی متخصصین انقلابی و جوان زمینه پیروزی جبهه انقلاب را فراهم آورید.

 علیرضا زاکانی»

همچنین متن حکم انتصاب مسئول امور بانوان ستاد زاکانی به شرح زیر است؛

«سرکار خانم دکتر شهیده جهانیان

با سلام واحترام 

انتخابات ریاست جمهوری 1400 زمینه ساز تشکیل نخستین دولت گام دوم انقلاب اسلامی است و تحقق ایرانی قوی و پیشرفته در گرو تشکیل دولت جوان حزب الهی است. با عنایت به سوابق ارزنده علمی و تجارب گران سنگ فعالیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بویژه در جنبش دانشجویی سرکار عالی را به «مسئول امور  بانوان  ستاد انتخاباتی  خود در انتخابات ریاست جمهوری» منصوب می‌نمایم. 

امید است با استعانت از خداوند متعال با تلاشهای مومنانه و مجدانه تان در گسترش فرهنگ انقلاب و ساماندهی متخصصین انقلابی و جوان زمینه پیروزی جبهه انقلاب را فراهم آورید.

 علیرضا زاکانی»