به گزارش افکار نیوز به نقل از روزنامه خراسان،سرپرست اداره کل مديريت بحران استانداري روز گذشته به خبرنگار ما گفت: از معاون وزير کشور در سازمان مديريت بحران وقت گرفته ام و قرار است، يک شنبه آينده در جلسه اي با حضور وي در تهران، موضوع حادثه دوشنبه شب ۲۵ ارديبهشت ماه ميدان کارگر بجنورد را بررسي کنيم.


«آروین» روز یک شنبه هم به خبرنگار ما گفته بود: گزارش اولیه این حادثه را ۵ دقیقه پس از وقوع آن از طریق پیامک به معاون سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کردیم و ۴۰ دقیقه بعد هم موضوع به شکل کتبی به آن ها اعلام شد.


وی افزوده بود: پس از پیدا شدن پیکر کودک نیز گزارش آن را به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال کردیم. «محمد آروین» در پاسخ به این سؤال که آیا سفر اخیر معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور به حادثه غرق شدن مادر و کودک در دوشنبه گذشته مربوط بوده است، بیان کرد: خیر، این سفر به این موضوع ارتباطی نداشته است.


مدير کل امنيتي استاندار خراسان شمالي هم در اين رابطه به خبرنگار ما گفت: سفر معاون امنيتي انتظامي وزير کشور به حادثه غرق شدن مادر و کودک ارتباطي نداشته است. اميري افزود: البته يک جلسه با حضور وي درباره وضعيت کل امنيتي استان هم داشته ايم اما موضوع اصلي دعوت از وي، بررسي وضعيت جاده هاي مرزي خراسان شمالي بوده است.