قادری: ایران در حوزه موشکی حرف های برای گفتن دارد

  جعفر قادری به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره موضوعات هسته ای و موشکی کشورمان اشاره کرد و گفت: اظهارات رژیم صهیونیستی را نباید جدی گرفت؛ ضمن اینکه در روزهای اخیر موشک‌های محور مقاومت این رژیم را در هم کوبیده است؛ لذا چنین سخنانی را از روی استیصال به زبان می آورند.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: وقتی که رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در مقابل موشک‌های فلسطین دوام نیاورده و به زانو نشسته است؛ بنابراین چگونه می‌تواند در برابر موشک‌های دور برد جمهوری اسلامی ایستادگی کند.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که مخالف سلاح هسته ای بوده؛ البته ناگفته نماند که ما همه توان خود را برای پیشرفت‌های هسته‌ای به کار خواهیم گرفت تا به دستاوردهای عظیمی در این حوزه دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در حد و قواره ای نبوده که بخواهد برای ما تعیین و تکلیف کند و حتی آمریکایی ها هم نمی‌توانند جمهوری اسلامی ایران برای انجام کاری همچون پیشرفت توان دفاعی و نظامی متوقف کند و قطعا ما به مسیر خود ادامه می دهیم و هیچ توجهی هم به اظهارات مدعیان مستبد نخواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها باید بپذیرند که ایران در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه هسته‌ای و توان موشکی و دفاعی حرفی برای گفتن دارد.