قول می‌دهم مردم تحول را با همه وجودشان احساس کنند

علیرضا زاکانی  نامزد انتخابات ریاست جمهوری  امشب با حضور در شبکه خبر سیما، به سوالات مطرح شده در حوزه‌های مختلف و برنامه‌های خود در صورت پیروزی در انتخابات پاسخ داد.

محورهای بیانات این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است:

- تلاش خواهیم کرد که با کمک کارشناسان و با تدابیر مناسب، بورس را به آرامش برسانیم و پس از مدتی، بورس را به امن‌ترین محمل برای سرمایه‌گذاری تبدیل کنیم.

- مدت 20 سال است که توفیق دارم در مبارزه با فساد فعال هستم؛ اراده دولت پشت مافیای واردات قرار دارد و ما هم دائما با رئوس اینها درگیر بوده‌ایم.

- مافیا به چشم کوچک می‌آید، اما در پشت آن آدم‌های بزرگی قرار دارند.

- مدت دو دهه با ریشه‌ها و تنه‌های قطور فساد در میان برخی مسئولان مواجه شده‌ام که نخبگان را مایوس می‌کنند و آبروی مسئولان پاکدست را می‌برند؛ در تمام این مدت حدود 70 بار با شکایت‌ این‌ها راهی دادگاه شده‌ام و به لطف خدا، حتی یکبار هم محکوم نشده‌ام.

- برای مبارزه به فساد، تجربه گذشته را پیش روی آینده قرار می‌دهم و برای تحول اقتصادی، تحول در تولید و رفع بروکراسی اداری را دنبال خواهیم کرد.

- چهار دوره در مجلس بوده‌ام و یک ذره بر زندگی خانواده من اضافه نشده است؛ هیچکدام از اعضای خانواده‌ام در مشاغل دولتی مشغول بکار نیستند.

- اینکه امروز لکه ننگی به دامن من نیست، باعث شده که دستاویزی برای وزرای گردن‌کلفت و معاونین رییس جمهور و برادرانشان که در برابرشان ایستادم، نباشد. 

- در چهار دوره نمایندگی، حتی یک خانه هم ثبت‌نام نکرده‌ام و از خودروی مجلس نیز استفاده نکردم.

- در صورت پیروزی در انتخابات و تشکیل دولت، هیچگاه وارد منازعات و بگومگوها نخواهم شد و به اطرافیانم نیز این اجازه را نخواهم داد.

- کشور انسداد ندارد و امکانات بسیاری داریم و با عدد و رقم به مردم قول می‌دهم که در سال اول دولت، تحول را با همه وجودشان احساس کنند و بعد از 4 سال نیز تغییر در زندگی‌شان را احساس کنند.