توهین به جای ارائه برنامه توسط بعضی از کاندیداها در شأن ملت ایران نبود

 حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در  مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: رفتارهای اهانت آمیز برخی کاندیداها در این مناظره در شأن ملت ایران نبود.

وی افزود: در مناظره کاندیداها ضمن ارائه یک تصویر جامع از وضع موجود کشور باید برنامه خود را برای بهبود وضعیت ارائه کنند نه اینکه رو به رفتارهای توهین آمیز نسبت به دیگر نامزدها بیاورند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اینکه عده‌ای مطالب‌شان را از روی متن می‌خوانند و ما شاهد رفتارهای توهین آمیز نسبت به دیگر کاندیداها از سوی آنها هستیم، نشان می‌دهد که این مطالب از پیش برای آنها نوشته شده و آنها مجری سناریویی هستند که برایشان از بیرون در نظر گرفته شده و آنها مامور اجرای آن هستند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: ما نباید به گونه‌ای که رفتار کنیم که آمریکا و انگلیس از رفتار ما خوشحال شوند و هرگاه که آنها برای رفتار و گفتار ما کف زدند باید بدانیم مسیر را اشتباهی رفته‌ایم.

وی افزود: مردم ایران هیچ گاه تحت تصریح کرد: این فضاسازی‌ها و این رفتارها قرار نمی‌گیرند و این کاندیداها که رفتارهای این چنینی از خود نشان داده‌اند باید در مناظره‌های بعدی رفتارهای خود را اصلاح کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: وضعیت کنونی کشور خالی شدن سفره مردم و تورم‌های شدید نتیجه بر سر کار آمدن کسی است که با توهین به دیگران و رفتارهایی از این قبیل قدرت را در 8 سال گذشته در دست گرفت و در این 8 سال کاری کرد که مشکلات شدید معیشتی و اقتصادی ثمره عملکرد وی است.