تلاش مجلس انقلابی در کنار دولت سیزدهم برای تغییر وضع موجود

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر ، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در گفت‌وگو با «افکارنیوز» اظهارداشت: فضای سیاسی حال حاضر کشور توأم با نارضایتی نسبت به عملکرد دولت دوازدهم است. متاسفانه بانیان این مسئله درپی جریان سازی هستند تا نارضایتی مردم در اختصاص با نحوه انتخابات و برگزاری آن باشد‌‌.

وی افزود: حضور این جریان‌ها در میدان انتخاباتی کشور نشان‌دهنده ضعف برخی از دستگاه‌های دولتی‌ست که شخص رییس‌جمهور مسبب آن در فضای اجرایی کشور شده است. بنابراین فضای سیاسی حال حاضر،‌ اتهامات، راه اندازی جریان‌های سیاسی و تخریبات می‌بایست برای مردم شفاف و چرایی آن مبرهن باشد‌‌. 

*تلاش مجلس در کنار دولت سیزدهم برای تغییر وضع موجود 

حجت الاسلام پژمانفر تصریح کرد: تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی خروج از جریان‌های فکری و باور مردم نسبت به حل مشکلات با قدرت و توان داخلی‌ست‌. به طور حتم پس از حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح و انقلابی، اعتماد از دست رفته‌شان باز می‌گردد‌ هرچند که بازگشت این اعتماد آسان نیست و حاصل ۸سال کارشکنی دولت است.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ در پایان این گفت‌وگو همچنین خاطرنشان کرد: امید می رود مجلس شورای اسلامی در کنار دولت انقلابی سیزدهم بتواند این فضا را تسکین و باری دیگر اعتماد مردم را بازگرداند.بی‌شک روی کار آمدن یک دولت انقلابی، نحوه عملکرد درست را به بانیان اتفاقات ۸ سال گذشته نشان خواهد داد.