مردم از دورویی و تخریب خسته شده‌اند

 عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان در مجلس اظهار داشت: باید همه جنایات تروریستی رخ داده در عالم و نیز رفتار کسانی  را که بر روی این جنایات سرپوش می‌گذارند، محکوم کنیم.

وی همچنین با اشاره به مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: کاندیداهای ریاست جمهوری به شرایط کشور توجه کنند و توقع‌زایی نکنند و راستگویی و عدم تخریب یکدیگر را سرلوحه کارهای خود داشته باشند.

نماینده مردم سروستان در مجلس افزود: مردم از دروغ خسته شده اند، از دورویی و تخریب ها خسته شده اند، وقتی نخبگان کشور توسط شورای نگهبان تایید می شوند و روبروی یکدیگر قرار می گیرند، مردم آنها را می بینند. برخی نامزدهای ریاست جمهوری به جای اینکه مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه های خود را ارائه بدهند، ولی با هم برخورد می کنند که این کار درستی نیست.

رحیمی مظفری در ادامه با بیان اینکه کشاورزی کشور در شرایط نامناسبی قرار دارد، اظهار داشت: وقتی مقام معظم رهبری بر مسئله کشاورزی تاکید می کنند، کمیسیون کشاورزی مجلس و وزارت جهاد کشاورزی باید فکری اساسی به حال کشاورزان و دامداران کند، چراکه خشکسالی ها وضعیت اسفباری را برای کشاورزان و دامداران ایجاد کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه کارکنان وزارت نفت در جنوب کشور در مناطق اقماری حال خوشی ندارند، تاکید کرد: از سران قوا خواهش می‌کنم اصلاحیه کمیسیون انرژی مجلس را هر چه سریعتر اجرا کنند.