کارنامه آیت الله رئیسی نشان می دهد هر حرف و وعده ای داده عمل‌کرده است

«محمدرضا رضایی‌کوچی » در گفت و گو با افکارنیوز با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی فردی فساد ستیز بوده و می‌تواند جلوی فساد بیاستد،اظهارداشت: فساد ستیزی یکی از معیارهای اصلی نامزدهای انتخاباتی در شرایط فعلی قلمداد می‌شود و کارنامه آیت الله رئیسی در قوه قضائیه نشان داده وی تعللی در مبارزه با فساد نداشته و حتی در این رابطه پیشگام بوده و از این موضع خود عقب نشینی نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی حتی در مبارزه با فساد تعارفات را کنار گذاشته و ابتدا زیر مجموعه خود را از گزند فساد پالایش کرده است که این مسئله در نوع خود و در بین سایر دستگاه ها کم نظیر و بی سابقه بوده است.

این نماینده مجلس با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نامزد‌ها باید به شعار‌های که می‌دهند اعتقاد داشته باشند، بیان داشت: این در حالی است که آیت‌الله رئیسی تاکنون چه در قوه قضائیه و چه در سایر مناصب دیگر نشان داده که هر حرفی زده بلافاصله آن را عملیاتی کرده و حتی در زمینه جرم انگاری «ترک فعل مسئولین» اقداماتی را انجام داده است.

«رضایی‌کوچی» با بیان اینکه وعده‌های آیت‌الله رئیسی در زمینه تولید مسکن می تواند نوید بخش رفع مشکلات حوزه مسکن شود، تاکید کرد: به واقع نیاز به مسکن از جمله مهترین دغدغه های مردم بوده و بسیاری از خانوارها در زمینه تهیه و اجاره مسکن در یکی دو سال اخیر با مشکلات عدیده‌ای روبه رو بوده‌اند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در بخش مسکن عقب ماندگی داریم، تاکید کرد: آیت الله رئیسی وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال را در انتخابات مطرح کرده اند که قطعا این امر می‌تواند مشکلات در حوزه مسکن را کاهش دهد.