نظر نرجس سلیمانی درباره ورود به انتخابات شوراها

نرجس سلیمانی فعال اجتماعی و فرهنگی طی نشستی، با اشاره به موضوع کاندیداتوری‌اش در شورای شهر و اولویت‌هایی که در مسائل شهری تهران وجود دارد؛ گفت: بنده به عنوان یک شهروند که برای حضور در این نهاد اجتماعی و خدماتی شرکت کرده، معتقدم که ما باید مهمترین مشکلات در شهر را شناسایی و بررسی کرده و برای رفع آن مشکل تلاش کنم. اگر هر کدام از کاندیداهایی که به شورای شهر راه پیدا می‌کنند بتوانند بتوانند موضوعات اصلی و مهم در شهر خود را شناسایی کنند و به سمت حل آن بروند و در باقی مسائل از رای جمع استفاده کنند خیلی بهتر می توانیم به نتیجه برسیم.

وی افزود: بحثی که خودم پیش گرفته ام و سال هاست برای تحقق آن مطالعه‌ و تلاش کرده ام و انشالله اگر  قسمت شد در این عرصه خدمت کنم دوست دارم روی آن کار کنم بحث مسائل و مواردی است که درباره پسماندهای شهری، آن هم شهری مثل تهران وجود دارد.

سلیمانی تصریح کرد: موضوع پسماندها جدای اینکه باعث چرخش بیماری می‌شود در بحث آسیب زدن به کودکان کار هم نقش بسزایی دارد. به طور مثال در همین بحث کرونا بسیاری از شهروندان به خاطر همین مسئله بیمار شده و از طرفی هم باعث انتقال و گردش بیماری شدند.

وی گفت: از طرفی پرداختن اصولی و درست به این مسئله می‌تواند برای شهر فرصت های بزرگی از لحاظ شغلی و مالی ایجاد کند چون اساساً بنده پسماندها را به عنوان یک ثروت شهری می دانم معتقدم که اگر به درستی به این موضوع پرداخت شود خیلی می‌تواند در شهر مفید باشد و باعث اتفاقات بسیار خوبی در شهر شود. به هر حال همه تلاش ما این است که بتوان برای مردم شهرمان کاری انجام دهیم.

این فعال اجتماعی درباره مطرح شدن برخی از مباحث درباره حضورش در انتخابات هم گفت: تنوع آرا در خیلی از خانواده ها وجود دارد و خانواده ما هم از این امر مستثنی نیست ولی این موضوع باعث نشده که به تصمیم نهایی هم احترام نگذاریم و معمولاً هم موضوعات رفع شده است.

وی تاکید کرد: تصمیمی که گرفته شد تصمیم شخصی بنده بود و واقعاً من هیچ اطلاعی به هیچ کسی نداده بودم و بدون اطلاع ثبت‌نام کردم. بعد از آن خیلی از بزرگان و آقایان و اعضای شورای عالی ائتلاف از من خواستند انصراف بدهم ولی چون من از کسی در رابطه با این تصمیم سوال نکرده بودم تصمیم گرفته بودم در این دوره انتخابات شرکت داشته باشم.

سلیمانی تاکید کرد: مسئله اصلی ما نباید ورود نرجس سلیمانی به عنوان یک شهروند در انتخابات است، بنده هم مثل افراد دیگری که در انتخابات شرکت کردند به این عرصه وارد شدم و دوستان هم در ائتلاف لطف کردند و صلاح دیدند که بنده در لیست آنها قرار بگیرم.

وی گفت: اما این مسائل حاشیه‌ای را باید کنار گذاشت و مهمترین مسئله این است که برای رفع مشکلات شهر تلاش کرد، مشکلات بسیاری وجود دارد و انشالله همه در کنار هم بتوانیم کاری کنیم که مردم رفاه و آسایش بیشتری داشته باشند.