گودروزی: نباید گلایه‌ها را به انتخابات گره زد

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مقدرات کشور در انتخابات رقم می‌خورد و انتخابات بالاترین نماد پیوند مردم با حاکمیت و مردم سالاری در کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: یکی از شاخص‌های مهم اقتدار یک کشور پیوند مردم با حاکمیت است، مردم با حضور حداکثری در انتخابات اقتدار و امنیت آینده کشور را تضمین می کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات بستر پیشرفت و حل مشکلات کشور را فراهم خواهد کرد، مردم گلایه دارند اما نباید گلایه‌ها به اصل انتخابات گره بخورد.

گودرزی خاطرنشان کرد: با وجود همه گلایه‌ها که اکثراً بر حق هم هستند مردم باید با مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه تغییر به نفع خود را فراهم آورند.

وی افزود: وضع موجود محصول تفکر حاکم بر نظام اجرایی کشور است، طبعاً ادامه این تفکر باعث ایجاد مشکلات بزرگتر در اقتصاد و معیشت می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: مردم با یک انتخاب صحیح و روی کار آوردن یک دولت انقلابی متکی به ظرفیت های داخلی و متکی به توان مردمی می‌توانند زمینه ایجاد تغییر در کشور را فراهم آورند و با رای دادن به دولتی که به ظرفیت‌های داخلی تکیه دارد می‌توان زمینه‌ساز بهبود وضعیت موجود شد و مردم با این نوع انتخاب خواهند توانست مشکلات را پشت سر بگذارند.