مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات دهان یاوه گویان را می‌بندند

اقبال شاکری در گفت و گو با «افکارنیوز» با اشاره به لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری ، گفت: نظر بنده انتخاب آیت‌الله رئیسی در جریان انتخابات ریاست جمهوری است و انشالله وی با رای بالا و محکمی به جایگاه ریاست جمهوری ورود پیدا می  کنند.

وی افزود: سرجمع 5 نامزدی که از مسیر جریان انقلابی در انتخابات شرکت کردند نشان می دهد که ما اندوخته های بسیار زیادی در عرصه های مختلف داریم که می تواند برای زندگی مردم راهگشایی کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: انشالله آیت‌الله رئیسی مرد میدانی خواهد بود که مردم به دنبالش هستند.

شاکری در ادامه با اشاره به حضور مرد در انتخابات بیان داشت: مردم همواره در مواقع بحرانی حضور خود را نشان داده و این بار هم در عرصه انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت.

وی تصریح کرد: علی رغم ناملایمات‌هایی که مردم از سوی دولت دیدند و به نوعی آن‌ها را از تصمیم گیری هایشان پشیمان کردند، مردم این بار هم در صحنه حضور خواهند داشت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: جمهوریت انقلاب اسلامی یکی از دستاورد‌های نظام اسلامی است لذا مردم همیشه در آخرین لحظه حضور پیدا کرده و دهان یاوه گویان را می‌بندند و افتخار دیگری بر افتخارات دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌افزایند.

شاکری تصریح کرد: انشالله رئیس جمهور برگزیده با یک رای محکم و قطعانه‌ای در جایگاه ریاست جمهوری مستقر می‌شوند. کابینه بعدی باید یک کابینه میدانی و قوی بوده تا زندگی و اقتصاد کشور بهبود پیدا کند.