به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان , پيش از اين دو تن از منتخبان مجلس نهم ضمن نزديك شدن به اصلاح طلبان و گروه ۳ نفره موسوم به صداي ملت، وارد بازي اختلاف افكني در فراكسيون اصولگرايان شدند و همانند دو طيف (!) اصلاح طلب و صداي ملت مدعي شدند كه دنبال تشكيل جريان مستقلين هستند. برخي اعضاي اين حلقه با وجود اينكه از طريق جبهه متحد اصولگرايان به مجلس راه يافته بودند، ابتدا اصل فعاليت اين جبهه را تخطئه كردند و سپس با ايجاد مرزبندي هاي مصنوعي و انحرافي نظير منتخبان تهران-شهرستان ها! كوشيدند بازي در پروژه جريان هاي فتنه گر و انحرافي را پنهان كنند.

با این حال اظهارات یک عضو فهرست موسوم به صدای ملت که متضمن اهانت و اتهام پراکنی علیه سپاه پاسداران بود، طیف - به اصطلاح خودشان - نوظهور را با معضل جدی مواجه کرده چرا که نامبرده از یک سو با وجود حذف از سوی جبهه متحد، توسط همین طیف تشویق به نامزدی و ارائه فهرست شد و از طرف دیگر نیز جزو همین طیف نوظهور(!؟) است.

یادآور می شود سپاه پاسداران به طور رسمی مغضوب آمریکا و رژیم صهیونیستی است و چه به اعتبار اقتدار نظامی و چه به خاطر نقش آفرینی در پاسداری از انقلاب و مقابله فتنه های بدخواهان، مورد حقد و کینه دشمنان تابلودار نظام قرار دارد و بر این اساس باید پرسید علت هم صف شدن آن نماینده - و چند حامی خاص وی - با جریان های تابلودار نظام کدام است؟

یادآور می شود اظهارات سخیف مورد اشاره، بلافاصله مورد استقبال رسانه های ضد انقلاب و بیگانه قرار گرفت.

اين نكته را نيز بايد خاطر نشان كرد كه اكثريت اصولگراي مجلس هشتم و نهم به اعتبار اصولگرايي و پايبندي به ارزشهاي انقلاب، سپاه پاسداران را پاسدار خاكريزهاي انقلاب تلقي مي كنند همچنان كه وحدت را يكي از اصول راهبردي مي دانند و تن به نغمه هاي تفرقه افكنانه نمي دهند.