رستمی: پیروز انتخابات در مرحله اول ملت است

حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی با آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: حماسه حضور ملت قهرمان و تمدن ساز ایران در انتخابات ریاست جمهوری، از ایام الله تحقق وعده یاری و نصرت خداوند در عصر حاضر بود. این پیروزی عظیم را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب، ملت سربلند ایران، به ویژه جوانان مومن انقلابی و تمامی دانشگاهیان فرهیخته تبریک میگویم.

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِى یُؤْمِنُ الْخائِفِینَ، وَیُنَجِّى الصَّالِحِینَ ، وَیَرْفَعُ الْمُسْتَضْعَفِینَ، وَیَضَعُ الْمُسْتَکْبِرِینَ

خداوند متعال را شاکریم که هرآن نعمتی از پرتو احسان خویش بر این ملت ارزانی می‌دارد، مستضعفان را برتری می بخشد و مستکبران را خوار می گرداند و این خود آیه ای از نشانه های لطف و رحمت بی انتهای اوست.

حماسه حضور ملت قهرمان و تمدن ساز ایران در انتخابات ریاست جمهوری، از ایام الله تحقق وعده یاری و نصرت خداوند در عصر حاضر بود. این پیروزی عظیم را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب، ملت سربلند ایران، به ویژه جوانان مومن انقلابی و تمامی دانشگاهیان فرهیخته تبریک می‌گویم.

ده ها سال کینه توزی و سالها فشار حداکثری و ماه ها بمباران تبلیغاتی نظام سلطه و مرتجعان منطقه‌ای و نوکران روسیاه ضد انقلاب با حضور ملت رشید و سرافراز نقش برآب شد و اعتماد و ارتباط قلبی رهبری و ملت، بار دیگر به نمایش جهانی گذاشته شد. در این فرصت مهم ضمن سپاسگذاری از خداوند منان بر این نعمت بزرگ، توجه به این نکات ضروریست:

- پیروز این انتخابات اولا ملت رشید و امت و امام آن بود. همه کسانی که در این حماسه نقش آفرینی کردند از جمله کاندیداهای محترم و رای دهندگان به آنها ،در این حماسه نقش داشتند. پایان رقابت در نظام مردم سالاری دینی با شکست هیچ فرد یا گروهی همراه نیست.

- جامعه دانشگاهی در این عرصه، برگ زرینی از پیشگامی و جلوداری را به نمایش گذاشت. دعوت بیست هزار نفری اساتید در لبیک گویی به مطالبه مشارکت عمومی رهبر معظم انقلاب و فعالیت های متعدد تشکل ها و مجموعه های استادی و دانشجویی در فضاهای مجازی و رسانه ای علیرغم تعطیلی دانشگاه ها دیدنی بود.

- اعتماد بالا و افتخارآفرین میلیون‌ها ایرانی به رئیس جمهور منتخب، مسئولیت عظیم و فرصت بزرگی را برای عملیاتی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق تحول جهش آفرین در حکمرانی، دیوانسالاری و ... فراهم می آورد.

- قطعاً همراهی جامعه دانشگاهی با دولت منتخب ملت و اعتماد متقابل رئیس جمهور منتخب به جوانان مومن و تحول آفرین نقش عمده ای در تحقق امید ملت شریف ایران و سربلندی ایران اسلامی خواهد داشت.

توفیق رئیس جمهور منتخب ملت و همکاران ایشان را در خدمت به محرومان و مستضعفان و اعتلای نظام اسلامی و تحقق دولت کریمه از خداوند متعال خواستارم.

مصطفی رستمی