آصفری: رئیس جمهوری منتخب به وعده‌های خود عمل کند

 محمدحسن  آصفری در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خیابان شهدای اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نامزدی که در انتخابات امروز به عنوان منتخب مردم به عنوان رئیس جمهوری معرفی می‌شود باید به وعده‌های خود جامه عمل پوشانده و در راستای تقویت وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و حل مشکل تورم و بیکاری برنامه‌ریزی کند.

نماینده مردم اراک در  مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم مؤمن و بصیر ایران اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی همواره در رویدادهای مختلف از جمله انتخابات‌ها با حضور پرشور خود پشتیبانی از نظام اسلامی را نشان داده‌اند و امروز نیز با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری را بر تاریخ انقلاب اسلامی رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه پیام ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات به قدرت‌های جهانی، پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی است، گفت: این مهم پشتیبانی مردمی از نظام اسلامی را به اثبات می‌رساند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی از ماه‌ها قبل با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای اقدام به راه‌اندازی پویشی موسوم به «رأی بی رأی» کردند که مردم سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید بدانند که این افراد هم آنهایی هستند که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما را مورد آماج تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی قرار دادند و به هیچ وجه دوستدار ملت ایران نیستند.

آصفری در پایان بیان کرد: مردم بار دیگر با حضور پرشور خود در پاس صندوق‌های رأی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به‌منصه ظهور می‌گذارند.