اولویت های اساسی آیت الله رئیسی رفع مشکلات مردم است

  فدا حسین مالکی به حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: ملت ایران بار دیگر با حضورشان در پای صندوقهای رای حماسه ای بی‌نظیر را آفریده اند و پیروزی عظیمی برای انقلاب اسلامی رقم زدند؛ چرا که از ماه ها قبل توطئه های بسیاری را دشمنان طراحی کرده بودند تا شاید حضور ملت در پای صندوق‌های رای کم رنگ تلقی شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور مردم همچون سابق در عرصه انتخابات حضور پیدا کردند و این به نحوی بوده که بسیاری از سیاسیون هم متعجب شده اند؛ چرا که تحلیل هایی را به زبان می آوردند که مشارکت پایین خواهد بود، اما صف های طویل مردم چیزی دیگری را بیان کرد؛ لذا ملت ایران تمام معادلات دشمنان را برهم زدند و نشان دادند که اگر مشکلاتی هم وجود دارد، اما پای نظام و انقلاب ایستاند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: حضور پر رنگ مردم در انتخابات 28 خرداد پیامی برای رئیس جمهور منتخب خواهد بود تا توجه ویژه ای به معیشت و اقتصاد مردم داشته باشد؛ زیرا در این سالهای اخیر ملت دچار مشکلاتی بوده اند که باید با روحیه جهادی مرتفع شوند.

مالکی تاکید کرد: با توجه به روحیه ای که حضرت آیت الله رئیسی دارد؛ قطعا دغدغه‌اش رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی خواهد بود و از هیچ اقدامی  در این زمینه فرو گذار نخواهد بود، در واقع توجه ویژه ای به محرومیت زدایی دارد.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب باید همچنان که در قوه قضائیه با رانت خواری و فساد مبارزه کرده در قوه مجریه نیز چنین مهمی را سرلوحه کار خود قرار دهد تا بتواند آرامش را به جامعه برگرداند؛ ضمن اینکه از برنامه های تبلیغاتیشان نیز  این موضوعات را مطرح نمودند.