اولویت دولت منتخب معیشت مردم باشد

 لطف‌الله فروزنده عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره اولویت‌های اصلی دولت منتخب ، اظهار کرد: آقای رئیسی در دوران تبلیغات خودش نیز اعلام کرد که معیشت مردم و ساماندهی وضعیت تولید و مشکلات اقتصادی از اولویت های اصلی‌اش خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر حجم نقدینگی بالاست و مردم فشار زیادی را تحمل می‌کنند، گفت: قیمت‌ها ثابت نیست و ثبات در قیمت‌ها باید در اولویت رئیس جمهور منتخب باشد. مشکلات اقتصادی و معیشت مردم قطعا از موضوعات حائز اهمیت برای آقای رئیسی خواهد بود.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بیان کرد: در کنار مشکلات اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی مانند بیکاری و عدم اشتغال جوانان را شاهد هستیم که اگر مسائل اقتصادی حل شود بسیاری از این معضلات حل خواهد شد؛ چراکه معلول آسیب‌های اجتماعی مانند حاشیه نشینی، اعتیاد و ... مشکلات اقتصادی است.

فروزنده درباره تشکیل کابینه فراجناحی در دولت رئیسی، گفت: آقای رئیسی به دنبال شایسته سالاری و تشکیل یک دولت انقلابی و جهادی است و توجه به یک گرایش سیاسی قطعا مدنظر وی نخواهد بود و آنچه که برای وی حائز اهمیت است روحیه جهادی و انقلابی بودن افراد است نه صرفا وابستگی به یک جریان سیاسی خاص.