رابطه متقابل منتقدان و دولت رئیسی

  بیژن مقدم اظهار کرد:اینکه ما فکر کنیم در دوران ریاست جمهوری آقای رئیسی منتقدان یا باید سکوت کنند یا به موافقان قطعی تبدیل شوند، درست نیست و اصلا کسی هه چنین حرفی نزده است؛ اما انتظار می رود همه کسانی که نگران کشور هستند به او و دولتش کمک کنند.

وی ادامه داد: لازم است به دولتی که تازه بر سر کار آمده و مشکلات فراوانی دارد فرصت دهند و وعده ها و مطالبه های مردمی را رصد کنند؛ این وظیفه رسانه ها و افراد و شخصیت های منتقد است. در عین حال ادب و انصاف هم باید رعایت شود.

مقدم گفت: آن چیزی که از رئیس جمهور منتخب انتظار می رود این است که این جریان(جریان منتقد) را به رسمت بشناسد .  درست است گاهی ممکن است اصول نقد رعایت نشود، اما نتیجه این نقدها به نفع دولت است. این جمعیت که ما در موردشان صحبت می کنیم خود به خود نمایندگی بخشی از افکاتر عمومی را دارند. باید حرف هایشان را شنید.

این فعال سیاسی با اشاره به ضرورت همکاری همه گروه ها با دولت منتخب گفت: بیشترین مسئولیت متوجه رئیس جمهور منتخب است؛ چراکه وعده هایی داده و باید محققشان کند. او در شرایط سختی رای گرفته است. مردم امید زیادی نداشته اند. طبیعی است دغدغه او خیلی بیشتر است که چه کسی را برای دولتش انتخاب کند تا وعده هایش محقق شوند.