اثر تحریم در سفره‌های مردم بروز پیدا کرده است

سردار علی فدوی در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) در محل سالن شهید سبحانی سپاه کرج اظهار کرد: این هفته سالروز یکی از جنایت‌های علنی آمریکایی‌ها است که نمی‌توانند از زیر این بار جنایت فرار کنند و آن هم سقوط هواپیمای مسافربری است که این امر مذبوحانه را از روی استیصال و ترس انجام دادند.

 وی ادامه داد: همه جهان از این کار آمریکا به  عنوان جنایت یاد می‌کنند و آمریکایی‌ها نمی‌توانند از این جنایت فرار کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به تنوع ماموریت‌های سپاه افزود: بسیاری از ماموریت‌های سپاه در طول سالیان ایجاد شده و این طور نبوده که سپاه ماموریت‌های مشخص و تعیین شده‌ای را اجرایی کند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: اجرای این مأموریت‌های جدید به عهده سپاه استان‌ها است و هر مأموریت جدیدی که پیش می‌آید باید پای کار و پشتیبان نظام و انقلاب باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه از سوی آمریکا گفت: تحریم ایران از سوی آمریکا هیچ هنگام تعطیلی نداشته و ایران از سال ۵۸ با تحریم درگیر بوده است.

وی با بیان اینکه تحریم‌های علیه ملت ایران در دهه ۷۰ و ۸۰ مضاعف شد، اظهار کرد: پیش از این به نوعی تحریم سر سفره‌های مردم بروز نداشت اما از ۱۱ سال پیش نمی‌دانم بر اساس چه تحلیلی تحریم و اثر تحریم بر سر سفره‌های مردم رفت.

فدوی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه شاهد اقتدار ایران اسلامی و زبونی آمریکا و دشمنان خواهیم بود.

وی متذکر شد: این دشمنان هستند که دائم احساس ترس می‌کنند و بنا بر وعده خدا که می‌گوید پس از هر سختی یک آسانی است، به لحاظ استقامت، تحمل و صبر مردم و تلاشی که کل نظام و مسئولان نظام برای حل این مسائل و مشکلات مردم داشتند خداوند بعد از آن سختی‌ها آسانی را به وجود می‌آورد که مردم بعد از مدتی این سختی‌ها را یادشان برود.