کابینه دولت سیزدهم از میان سلایق مختلف اصولگرایان تشکیل شود

  محمدجواد آرین منش اظهار کرد: مشکلات کشور، اختلاف سلیقه‌ها و نظرها و افت میزان آراء در انتخابات اقتضا می‌کند که اعتمادسازی بیشتری در جامعه صورت گرفته و گسست‌های اجتماعی مرتفع شود. تشکیل دولتی فراگیر، کارآمد، توانمند و آشنا با مسائل کشور می‌تواند راهکاری برای حل این مشکلات باشد.

وی ادامه داد: برای کارآمد بودن دولت، هماهنگی میان اعضای کابینه ضروری است. وجود کابینه‌ای ناهماهنگ مانعی برای حل مشکلات خواهد بود. من معتقدم اگر ممکن باشد، بهتر است افرادی از میان سلایق مختلف اصولگرایان با توانایی بالا در کابینه استفاده شود تا کابینه ای کارآمد و توانمند ایجاد شود.

این فعال سیاسی تاکید کرد:  رییس جمهور منتخب برنامه‌ها و وعده هایی ارائه کرده است که  تحقق آن به هماهنگی در کابینه نیاز دارد. ممکن است تنوع سلایق سیاسی در کابینه هماهنگی ها را از بین برده و مانعی برای پیشبرد امور و حل مشکلات کشور شود.

آرین منش در پایان  با بیان اینکه کاهش میزان آراء در انتخابات دلایل متعددی دارد، تصریح کرد: کرونا، عملکرد شورای نگهبان، مشکلات معیشتی و اقتصادی، وعده های محقق نشده و تحریم ها در کاهش مشارکت تاثیرگذار بود، اما دولت سیزدهم با عملکرد خود می تواند اعتماد از دست رفته مردم را بازگرداند. مردم اگر احساس کنند دولت در مسیر حل مشکلات آنها گام برمی دارد، همراهی خواهند کرد و به تدریج سرویان اجتماعی بازسازی می شود، البته که این مشکلات در طول چند ماه حل نمی شود و به زمان بیشتری نیاز دارد، ولی مردم ما قانع هستند و اگر ببینند دولت برای حل مشکلات تلاش می‌کند، از دولت حمایت می‌کنند.