رضا زبیب: واردات واکسن کرونا ادامه دارد

« رضا زبیب » دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه امروز (شنبه) در صفحه توئیترش با اشاره به ورود یک محموله ۵۰۰ هزار دُزی واکسن  کرونا  به کشور، نوشت: با تلاش بی‌درنگ همکاران، امروز ۵۰۰ هزار دُز واکسن وارد شد. بامداد فردا هم تقریبا همین مقدار (باقیمانده ۱.۵ میلیون پنجشنبه) وارد می‌شود.

وی افزود: بدین ترتیب از پنجشنبه تا یکشنبه، ۲ میلیون دُز وارد شده است. برای ادامه و افزایش واردات تلاش می‌کنیم.

 

 

«رضا زبیب» دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز (پنجشنبه) ۱۷ تیر ماه نیز در حساب کاربریش در توئیتر با اشاره به ورود محموله جدید واکسن کرونا به کشور نوشت: پنج روز پیش نوشتم تلاش زیادی برای خرید واکسن شده، واردات ثبات پیدا کرده و ادامه می‌یابد. تلاش ادامه دارد و واکسن بیشتری وارد می‌شود.همراهی وزارت بهداشت و بانک مرکزی دلگرم کننده است، شرایط کرونا سخت، اما خدمت برای مردم شیرین است.

وی در توئیت دیگری نوشت: این خرید در واقع یک و نیم میلیون دُز است که به دلایل فنی بنا بود ۳۰۰ دُز روز شنبه وارد شود. نوع بسته بندی موجب شده امروز ۱۰۵۶۰۰۰ دُز بارگیری شود و انشاءالله روز شنبه ۴۴۴۰۰۰ دُز تکمیلی وارد می‌شود و البته واردات ادامه خواهد داشت.

«رضا زبیب» پیش از این در یک رشته توئیت به اقدامات انجام شده توسط این وزارتخانه پس از شیوع ویروس کرونا و رایزنی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در راستای خرید و واردات واکسن کرونا پرداخت.  

«سید رسول مهاجر» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه هفته گذشته در گفت‌وگویی از ورود محموله جدید واکسن کرونا به کشور خبرداده بود.