مست بودن جولیانی در شب انتخابات ۲۰۲۰ دردسر ساز شد

  مایکل وولف توصیف کرد که چطور رودی جولیانی ، شهردار سابق شهر نیویورک آمریکا در شب سوم نوامبر ۲۰۲۰ به سختی تعادلش را حفظ کرده و در عین حال تلاش می‌کرد دیگران را متقاعد کند که ترامپ مجددا در انتخابات پیروز شده است.

بر اساس گزارش پایگاه Raw Story، در یک مقطع چند دستیار رئیس جمهور سابق آمریکا او را به داخل اتاق چینی کاخ سفید کشاندند. وولف به آندریا میچل، مجری ام.اس.ان.بی.سی گفت: و در آن لحظه رودی به طرزی فوق‌العاده مست بود و تلو تلو می‌خورد.

وولف ادامه داد: و چینی‌ها و وسایل میز ناهارخوری متعلق به هر رئیس جمهور بسیار ارزشمند هستند و دستیاران ترامپ به وضوح و به درستی نسبت به این که جولیانی به رئیس جمهور درباره انتخابات چه چیزی می‌گوید نگران بودند و به او اطلاعات دروغ را می‌دادند. اما آنها همچنین نگران اینکه او ممکن است چینی را بشکند، بودند.

بر اساس کتاب جدید وولف تحت عنوان "پیروزی قاطع: روزهای آخر ریاست جمهوری ترامپ" دستیاران ترامپ فکر می‌کردند که جولیانی "همواره تا حدی مست" است یا " ناامیدانه در اتاق نگهداری افراد مست" است.

بیزینس اینسایدر گزارش کرد، ترامپ یک بار در روزهای بعد از انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ گفت که جولیانی بیش از حد الکل می‌نوشد و اغلب چیزهایی میگوید که درست نیستند.

کتاب جدید وولف یک سری افشاگری‌های جنجالی دیگر هم دارد. وولف نوشت که دستیاران نزدیک ترامپ معتقد بودند که این رئیس جمهور سابق "به شکلی عجیب و احمقانه رفتار می‌کند".