موسوی لارگانی: عده‌ای می‌خواهند دولت آینده را زمین‌گیر کنند

 حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: کشور با مشکلات جدی رو به رو است و طرح الزام دستگاه های اجرایی به پاسخگویی به تذکرات نمایندگان از صبح امروز وقت مجلس را گرفته است. انتظار مردم از مجلس انقلابی آن است که مشکلات اساسی کشور را حل و فصل کنند و موضوعات اساسی در دستور کار مجلس قرار گیرد.

وی با انتقاد شدید از گرانی سیمان، افزود: ظرف چند روز قیمت سیمان ۵ برابر شده است و دلیلی هم که برای این گرانی می آورند قطعی برق است و سوال این است قطعی برق چقدر روی این موضوع تاثیر دارد؟ همچنین قیمت فولاد به شدت افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: مسکن در دولت تدبیر و امید متوقف و عملا هیچ مسکنی ساخته نشد و الان هم که مردم می‌خواهند برای خود یک آلونکی بسازند، شاهد افزایش شدید قیمت مصالح ساختمانی و سیمان هستیم و باید تدبیری برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

موسوی لارگانی گفت: در چند روز آینده دولت جدید آغاز به کار می کند و ما متاسفانه این روزها شاهد برخی تجمعات و اعتراضات هستیم که ممکن است برخی از این مسائل عمدی باشد و عده ای بخواهند با این مشکلات دولت آینده را زمین گیر کنند.

وی تاکید کرد: مجلس باید بازوی توانمند دولت باشد و طرح ها و لوایحی را در دستور کار قرار دهد تا مشکلات اصلی مردم و کشور حل و فصل شود.