دولتمردان آینده باید همسو و هماهنگ باشند/ تیم اقتصادی دولت سیزدهم یک صدا باشد

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفتگو با افکارنیوز، با تاکید بر اینکه رئیس جمهور منتخب باید تیم هماهنگی را برای دولت آینده در نظر گیرد، اظهار داشت: کشور ما مشکلات متعددی در زمینه‌های مختلف، چون اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد و برای حل این مشکلات حتما باید دولتمردان آینده همسو و هماهنگ باشند.

وی گفت: در صورتی که ایده و نظرات دولتمردان با یکدیگر تفاوت فاحشی داشته باشد، آنان نمی‌توانند مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تجربه به ما نشان داده است که ناهماهنگی در دولت آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری را به پیشرفت کشور و اعتماد مردم می‌زند و باید از آن اجتناب کرد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازمه برون رفت از مشکلات متعدد کشور این است که دولتمردان انسجام و هماهنگی لازم را با هم داشته باشند و یک صدایی آنان به ویژه در موضوعات اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

غضنفرآبادی تصریح کرد: در صورتی که تیم اقتصادی دولت سیزدهم هماهنگ باشند، شاهد تحولات خوب و مثبتی در زمینه معیشتی مردم خواهیم بود و از سوی دیگر این مسئله منجر به جهش تولید، رفع بیکاری و بهبود وضعیت سرمایه‌گذاری در کشور می‌شود.

وی اظهار داشت: لازمه رفع مشکلات کشور به ویژه در بخش اقتصادی این است که دولتمردان با هم هماهنگ باشند و روش‌های متضادی را دنبال نکنند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: ما در سال‌های گذشته دیدیم که ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت باعث شد که آسیب‌های جدی به پایه‌های اقتصاد کشور وارد شد و در دولت آینده انتظار این است که دولتمردان از تک‌روی بپرهیزند و در یک ساختار هماهنگ و منسجم فعالیت کنند و راهکار‌های مشخصی را برای رفع مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی در نظر گیرند.