متاسفانه آقای روحانی برای اداره کشور در اتاق شیشه ای بود نه در میدان

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفتگو با افکارنیوز با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه ستاد اقتصادی دولت ، ستاد جنگ بود و توانستیم نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم، اظهار داشت: این صحبت رئیس جمهور درست است اما متاسفانه ستاد اقتصادی دولت مملو از افراد نفوذی و جاسوس بود. 

وی متذکر شد: همان گونه که جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ و دفاع مقدس بسیاری از ضربات را از نفوذی ها و جاسوسان خورد، در ستاد اقتصادی دولت هم از جاسوسان و نفوذی ها ضربه خوردیم. 

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان‌طور که در جنگ نظامی برای پرتاب گلوله باید گرای درستی داده شود، در ستاد اقتصادی دولت هم باید همین گونه باشد اما در طول هشت سال گذشته گرای درستی به طرف مقابل داده نشد. 

نقدعلی ادامه داد: در این هشت سال به جای اینکه دولت رفع مشکلات کشاورزی، دامداری، صنعتی، تولید، مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان را مورد توجه قرار دهد، در همه جا به ویژه در ستاد اقتصادی دولت رفع مشکلات به برجام و ارتباط با غربی‌ها گره زده شد. 

وی تاکید کرد: ما معتقدیم ستاد اقتصادی دولت نتوانست پاتک دشمن را خنثی کند و این اضطراب اقتصادی و مدیریتی که امروز ملاحظه می‌کنیم، ناشی از ضعف این ستاد است. 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل اساسی تر هم این بود که در رأس هرم این ستاد، شخص رئیس‌جمهور اقدامات لازم را را انجام نداد، غالبأ در اتاق شیشه‌ای به سر می‌برد، در وسط میدان نبود و از اوضاع و احوال اقتصادی کشور و مردم بی‌خبر بود.