مواضع ضدایرانی اسرائیل برای تحت الشعاع قرار دادن مذاکرات هسته‌ای است

  یعقوب رضازاده در واکنش به موضوع افزایش بودجه رژیم صهیونیستی خصوصا در حوزه نظامی در راستای مقابله با سیاست های کشورمان، گفت: اسرائیل ی ها ایران را عامل شکست نقشه هایشان در منطقه می دانند از این رو تلاش می کنند برای مقابله با کشورمان هزینه کنند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسرائیلی ها در مقابله با مردم مظلوم فلسطین دچار استیصال شده اند از این رو هرگز نمی توانند با ایران قوی مقابله کنند، اظهار کرد: در این راستا رژیم صهیونیستی تلاش می کند اهدافش را از طریق ترور و تقویت گروه های تروریستی در منطقه محقق کند و بر این اساس مشاهده می شود که طی چند وقت گذشته تعدادی از معاندان با هوشیاری نیروهای نظامی و اطلاعاتی دستگیر شدند و دسیسه این رژیم منحوس نقش برآب شد.

وی افزود: نباید فراموش کرد طرح چنین مسائلی بیشتر برای دلگرمی دادن به همپیمانان منطقه ای آنان است تا بتوانند از دلارهای نفتی آنها استفاده کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اسرائیلی ها از احیای مجدد برجام هراس دارند و تلاش می کنند با چنین مسائلی این مذاکرات را تحت الشعاع قرار دهند.