صنعت موشکی و پهپادی بومی ایران قابل تحریم نیست

 سارا فلاحی در خصوص اهداف پشت پرده اقدامات آمریکا برای اعمال تحریم علیه توانمندی موشکی و پهپادی ایران، گفت: سیاستمداران ایالات متحده تلاش می کنند علاوه بر افزایش فشار بر عرصه اقتصادی، در زمینه نظامی نیز کشورمان را در تنگنا قرار دهند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع آمریکایی ها به خوبی می دانند ظرفیت موشکی و پهپادی ایران اسلامی یکی از جنبه های قدرت محسوب می شود و بر این اساس می خواهند این حوزه را تضعیف کنند.

وی با اشاره به اینکه ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود اعلام کرد شدیدترین تحریم ها علیه ایران در زمینه های مختلف اعمال شده است، ادامه داد: از این رو بیان اعمال تحریم بیشتر علیه توانمندی موشکی و پهپادی کشورمان صرفا بازی با کلمات و شوی سیاسی-رسانه‌ای است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: غربی ها باید بدانند دانش صنعت موشکی و پهپادی ایران اسلامی بومی است و اعمال هر نوع تحریمی نمی تواند برای این حوزه تهدید محسوب شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم روزی برسد که مقامات آمریکایی دست از دسیسه چینی علیه مردم ایران بردارند و بجای اعمال تحریم علیه کشورها، به دنبال صلح واقعی در جهان باشند.