مراسم تحلیف بی‌اثر بودن اقدامات دشمنان برای انزوای ایران را به نمایش گذاشت

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم گفت: مراسم تحلیف جناب آقای رئیسی در شأن و جایگاه مجلس شورای اسلامی برگزار شد و مهمانان از میزبانی خوب مجلس شورای اسلامی در این مراسم همواره تقدیر می‌کردند.

وی افزود: دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره تلاش داشته و دارند تا جمهوری اسلامی ایران را منزوی سازند اما هرگز به این هدف خود نرسیده و نخواهند رسید.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم و حضور مقامات حدود 100 کشور در این مراسم بار دیگر بی‌اثر بودن و بی‌فایده بودن تلاش دشمنان برای انزوای جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت و نشان داد که آنها برای این منظور تلاش بیهود دارند.

حاجی دلیگانی درباره ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس نیز گفت: به احتمال قوی لیست وزرای پیشنهادی در جلسه روز یکشنبه مجلس 17 مردادماه به مجلس تقدیم می‌شود و در صورت ارائه این لیست به مجلس در همان جلسه اعلام وصول خواهد شد.

وی افزود: اگر روال کار بر این باشد ممکن است جلسه علنی روز سه‌شنبه 19 مردادماه را نداشته باشیم و کمیسیون‌ها از عصر روز یکشنبه و نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر روز سه‌شنبه به بررسی برنامه‌های وزرا بپردازند که البته تصمیم نهایی در این باره در روز یکشنبه هفته آینده اتخاذ خواهد شد.