رئیسی: مقاومت تنها راه پیروزی در مقابل صهیونیست‌هاست

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار «ابو جهاد طلال ناجی» دبیرکل و «ابو احمد فواد» معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین ،  با بیان اینکه فلسطین و آزادی قدس شریف مهمترین مسئله جهان اسلام است، گفت: امروز گروه های مقاومت باید راه نورانی مجاهدینی که بدون اعتماد به روند سازش، مسیر مقاومت را پیش گرفتند، با عزم راسخ و با اتکال به حضرت حق و اعتماد به داشته های خود با قوت ادامه دهند.

رئیسی لزوم همبستگی و وحدت گروه های مقاومت را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر چقدر اتحاد و همکاری گروه های مختلف مقاومت بیشتر باشد، اثر بخشی و پیروزی های بزرگتری نصیب جریان مقاومت خواهد شد.

رئیس جمهور گفت: امروز رژیم صهیونیستی درمانده تر و قدرت مقاومت بیشتر از همیشه است و روز به روز بر این قدرت افزوده خواهد شد و تنها راه مواجهه با کسی که منطق را نپذیرد،‌ منطق مقاومت است.

* دشمنان از انتخاب آیت الله رئیسی بسیار نگرانند

ابوجهاد طلال ناجی دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در این دیدار با تبریک پیروزی آیت الله رئیسی، تاکید کرد: دشمنان از اینکه مردم بزرگ ایران شما را انتخاب کردند، بسیار نگران هستند.

وی با تاکید بر ادامه راه مقاومت تا پیروزی نهایی، گفت: مقاومت در کنار مردم ایران خواهد ماند چرا که جمهوری اسلامی ایران بدنبال حفاظت و صیانت از امنیت همه منطقه است و تاریخ به این موضوع شهادت خواهد داد.