نیروهای پاکدست و با انرژی وارد دولت شوند/ فرصت‌سازی دولت الکترونیک برای دولت سیزدهم

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌و‌گو با  « افکارنیوز » و در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه دولت جدید باید به سمت چه ظرفیت‌هایی برود که مغفول مانده است، گفت: دولت جدید برای اینکه از بحران اقتصادی خارج شود، ابتدا باید بودجه سالیانه را دستخوش تغییرالت عمده کند.

نماینده مردم رشت در مجلس تاکید کرد: اصلاح ساختار بودجه مسئله ای بود که مجلس در سالهای اخیر آن را پیگیری کرد و اما متاسفانه دولت دوازدهم این موضوع را در دستور کار خود قرار نداد.

وی ادامه داد: همچنین ساختار اداری کشور کهنه است و دولت باید در کوتاه مدت این ساختار را اصلاح و بازسازی کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت الکترونیک می‌تواند جلوی فساد‌ها را بگیرد که یکی از تهدیدات جدی در مفاسد است و اگر جلوی مفاسد گرفته شود، فرصت‌های زیادی برای دولت به وجود می‌آید.

کوچکی‌نژاد تاکید کرد: دولت روحانی دولت الکترونیک را اجرایی نکرد و به همین دلیل است که هزینه خدماتی که می‌دهیم، بسیار بالاست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ظرفیت نیرو‌های انسانی خوب و پاکدست در کشورمان هم باید مورد توجه قرار گیرد و باید نیرو‌های پاکدست، جوان و پرانرژی وارد سیستم دولتی شوند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: همچنین تیم اقتصادی دولت باید تیمی کاملا منسجم باشد و این طور نباشد که هر فردی در کابینه ساز خودش را بزند.