دولت سیزدهم ثبات اقتصادی را در اولویت امور خود قرار دهد

جلال رشیدی کوچی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز،  درباره اولویت‌های اقتصادی دولت اظهار داشت: ثبات اقتصادی مهمترین اولویتی است که دولت جدید باید پیگیری کند و مجلس شورای اسلامی هم باید به دولت در این زمینه کمک کند. 

وی بیان کرد: تا زمانی که ما در اقتصادمان ثبات نداشته باشیم، تورم هم وجود خواهد داشت و بی ثباتی اقتصادی مشکلات زیادی را در زمینه های معیشتی مردم به وجود می‌آورد. 

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ثبات اقتصادی باید حتماً در دستور کار دولت قرار گیرد.  اگر دولت رئیسی در بحث ثبات اقتصادی بتواند موفق عمل کند، بحث سرمایه گذار ایجاد می شود، تورم به مرور کاهش پیدا می‌کند و تولید کنندگان ما با قوت قلب بیشتری برای سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کنند. 

رشیدی کوچی درباره برنامه‌های دولت برای توزیع کالاهای اساسی بین مردم گفت: مجلس شورای اسلامی در دولت قبل طرح‌هایی را در این زمینه آماده کرد و ارائه شد که متاسفانه دولت با ما همراهی نکرد اما می‌توان با همفکری و تعامل با دولت در این زمینه اقداماتی را انجام داد و تا زمان رسیدن به ثبات اقتصادی این کار می‌تواند یک مُسکن خوب و قوی باشد. 

وی تاکید کرد: بسیاری از مشکلاتی که ما در زمینه توزیع کالاهای اساسی داریم، به دلیل عدم مدیریت صحیح است و ربطی به کمبود کالاهای اساسی ندارد. ما هیچ گونه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی نداریم بلکه مدیریت ما صحیح نبوده است. 

وی درباره فرمانده اقتصادی دولت، تصریح کرد: دولت یک کار تیمی است و باید با تعامل و همراهی با یکدیگر کار را پیش ببرند و دولت قائم به شخص نیست و باید با همفکری کارهای بخش اقتصادی کشور پیش برود.