بحران بیکاری؛ ماموریت سخت رئیسی و دولت سیزدهم

حجت الاسلام احد آزادی خواه در گفت و گو با خبرنگار «افکارنیوز» در ارزیابی خود از کابینه پیشنهادی رئیس جمهور ، اظهار داشت: کابینه دولت سیزدهم باید نگاه جهادی داشته باشند و مردمی باشند. البته این افراد نباید به صورت شعاری مردمی باشند بلکه باید این مسئله به صورت واقعی و در عمل هم دیده شود.

بحران بیکاری؛ ماموریت سخت رئیسی و دولت سیزدهم

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم باید دغدغه‌های مردم را به صورت دقیق پیگیری کند، گفت: دولت جدید باید فساد ستیز باشد چرا که مردم از فساد به شدت خسته شده اند و از این حیث عصبانی هستند و معتقدند که این موضوع باید از بین برود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ما از سوء استفاده و حیف و میل بیت المال از سوی برخی از افراد خسته شده اند و رابطه بازی باید در دولت ممنوع باشد.

آزادی‌خواه تاکید کرد: دولت جدید باید به صورت جهادی و شبانه روزی تلاش و کار کند و مشکلات مردم را مرتفع کند چرا که کشور در حوزه‌های مختلف مشکلات زیادی دارد و در صورتی که دولتمردان این ویژگی‌ها را داشته باشند، قطعاً می‌توانند بسیاری از مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت باید با یکدیگر هماهنگ باشند، گفت: مهم‌ترین کاری که دولت باید انجام دهد، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و برطرف کردن مشکل بیکاری است.

آزادی‌خواه اظهار داشت: مسئله صادرات و واردات، امنیت غذایی و دسترسی مردم به کالا‌های اساسی با قیمت مناسب جزو مسائل بسیار مهم است که حتما باید در دولت مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعامل بانک مرکزی با معاونت اقتصادی دولت، وزیر امور اقتصادی و دارایی و دیگر مسئولان اقتصادی کابینه مسئله‌ای بسیار مهم است و قطعا می‌تواند تاثیر زیادی در رفع مشکلات کشور داشته باشد.