نوروزی: برنامه وزرای پیشنهادی کیفی و توصیفی است

 حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات برنامه های وزرای پیشنهادی دولت، گفت: برنامه های ارائه شده اغلب وزرا کیفی و توصیفی بود و بنده برنامه آنان را به صورت کمی ندیدم.

نوروزی برنامه وزرای پیشنهادی کیفی و توصیفی است

وی بیان کرد: از سوی دیگر در انتخاب وزرای کابینه به سابقه ایثارگری، جانبازی و حضور آنان در جبهه آن طور که باید و شاید توجه نشده است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور و وزرای پیشنهادی باید بگویند که در این چهار سال می خواهند برای مبارزه با فساد چه کنند و همچنین چه برنامه ای برای ثبت اموال مسئولان و شفافیت در دارایی های آنان دارند.

نوروزی اظهار داشت: باید مشخص شود که در دولت جدید قرار است میزان ایجاد شغل و کاهش تورم در هر سال به چه مقدار برسد. باید پاسخ داده شود که آیا در دولت جدید قرار است بانک اسلامی بدون ربا داشته باشیم یا خیر و باید بدانیم که در این دوره، دولت می خواهد چگونه بر بازار نظارت کند.

وی تصریح کرد: همچنین مسئله دیگر در مورد خصوصی سازی شرکت های ایران خودرو و سایپا است و دولت باید پاسخ دهد که چه برنامه ای برای واگذاری این دو شرکت دارد و نباید این دو شرکت خودروسازی دولتی بمانند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس تأکید کرد: بنده در برنامه وزرای پیشنهادی ندیدم که برنامه آنها در راستای سیاست های کلی نظام، فعال کردن اقتصاد و دارایی و حل فاصله طبقاتی باشد و به این جهت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت مخالف هستم.