موافقت کمیسیون کشاورزی با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

 در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم ، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی نظر کمیسیون متبوعش درخصوص «سید جواد ساداتی‌نژاد » وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را قرائت کرد.

موافقت کمیسیون کشاورزی با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

وی گفت: ساداتی‌نژاد در مقطع کارشناسی و ارشد و رشته مهندسی منابع طبیعی تحصیل و دکترای خود را از دانشگاه مسکو دریافت کرده است؛ مدرک وی مورد استعلام قرار گرفته و دکترایش تائید شده است.

آزادیخواه ادامه داد: وزیر پیشنهادی کشاورزی کار خود را از وزارت جهاد آغاز کرده و ریاست کمیسیون کشاورزی در مجلس یازدهم و ریاست فراکسیون آب در مجلس دهم را بر عهده داشته است. ساداتی‌نژاد در سال‌های اخیر پست‌های متعددی در وزارت علوم داشته است.

وی در تشریح برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت: جایگاه بخش کشاورزی، هوشمندسازی کشاورزی، تولید ۱۰۰هزار تن تخم‌مرغ، ۲۳۰هزار تن مرغ، ممنوعیت اشتغال مدیران در شرکت‌های دولتی و خصوصی به صورت همزمان، اجرای طرح هزار هکتاری در ایلام و خوزستان و طرح آبیاری ۴۶هزار هکتاری دشت سیستان از برنامه‌های مهم وزیر پیشنهادی است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، ساداتی‌نژاد را فردی عملگرا، امین، معتقد به بکارگیری مدیران جوان و انقلابی خواند و گفت: کمیسیون کشاورزی با توجه به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی، با رأی‌اعتماد به وی موافق است.