برنامه‌های سجادی غیرتحولی است

احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، امروز (چهارشنبه 3 شهریور ماه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: آقای سجادی را همه می‌شناسیم. او قهرمان و مدال آور پرافتخار انقلاب اسلامی است؛ بسیاری از قهرمانان با ما تماس گرفته و درخواست صحبت به عنوان موافق و یا درخواست صحبت به عنوان مخالف داشته‌اند.

نماینده شهر کرد در مجلس تصریح کرد: من مسئول کمیته تربیتی بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس هستم و یک سال است که مستقیما با وزارت ورزش و جوانان در ارتباط هستم. اما برنامه‌های آقای سجادی برای این وزارتخانه غیرتحولی است و او برنامه‌های جاری وزارت ورزش را به مجلس ارائه داده است.

برنامه‌های سجادی غیرتحولی است

راستینه تصریح کرد: سابقه آقای سجادی در معاونت ورزش و جوانان نشان داده است که او سبب تعلیق بسیاری از فدراسیون‌ها و ورزش‌ها بوده و اگر نبود وساطت دکتر جلیلی و اقدامات نیروهای امنیتی، ما عملا المپیک لندن را از دست داده بودیم.

وی افزود: 3600 سمن جوانان در کشور وجود دارد که بدون برنامه هستند اما ما امروز نیازمند چهره انقلابی، شجاع و توانمند برای هدایت سمن‌ها به منظور هویت بخشی به انقلاب اسلامی هستیم.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: سمن‌ها امروز به جزئی از بدنه بروکراسی فربه وزارت ورزش و جوانان تبدیل شده‌اند.

راستینه افزود: تاکنون در تمامی دولت‌های اصلاحات سیاسی‌ترین افراد را بر ورزش گذاشتند که در بزنگاه انتخابات پایگاه اجتماعی را به نفع دولت اصلاحات درآورند، حال این‌که ما در عرصه جوانان به فردی شجاع و توانمند نیاز داریم که بتواند تحولاتی در این عرصه ایجاد کند که چنین ویژگی‌هایی در سجادی دیده نمی‌شود.

وی خطاب به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: آقای سجادی! شما از آقای مهرعلیزاده حکم قائم مقامی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای را دریافت کرده‌‌اید و وقتی من از او سؤال کردم که چرا شما این حکم را دریافت کرده‌اید به من پاسخ داد که من ساعت‌ها مقابل مهرعلیزاده مصاحبه شدم، اما آقای مهرعلیزاده که اصلاح طلب است وقتی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری اظهارات خود را بیان می‌کرد و همه مردم آن موضوعات را می‌دیدند، آیا می‌توانیم بپذیریم که آقای سجادی قائم مقام یک فرد تماما اصلاح طلب باشد؟