امنیت کامل در مراسم ۱۴ خرداد

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ و قرارگاه شهید فهمیده در آخرین نشست با ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام(ره) که پیش از ظهر امروز دوشنبه در حرم امام راحل برگزار شد، اظهار داشت: از بهمن ماه سال گذشته جلسات هماهنگی برای مراسم ۱۴ خرداد آغاز شد و استانهای سراسر کشور نیز بر اساس برنامهریزی خود میتوانند اعزام زائران را انجام دهند.

کاظمینی با بیان اینکه ما جلسات مشترکی با وزارت کشور، ناجا و راهنمایی و رانندگی برای تسهیل در تردد زائران داشته‌ایم، افزود: کمیته‌های پشتیبانی در قرارگاه شهید فهمیده نیز آمادگی خوبی برای برگزاری مراسم دارند.

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده افزود: برای امنیت در مراسم ۱۴ خرداد هماهنگی لازم بین ناجا، سپاه انصار، سپاه ولی امر، سپاه سید‌الشهداء(ع) و سپاه محمد رسول‌الله(ص) داشته‌ایم و در این مورد هیچ ابهامی وجود ندارد لذا امیدواریم مراسم امسال با شکوهتر از گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه هشدارهای لازم در بخش اطلاعاتی و امنیتی داده شده است، یادآور شد: امیدواریم میزبان خوبی برای زائران مراسم ارتحال امام(ره) باشیم.

کاظمینی در ادامه با اشاره به مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا خاطرنشان کرد: مجموعه قرارگاه شهید فهمیده آمادگی دارد در رابطه با این مراسم در روز ارتحال امام(ره) وظیفه خود را انجام دهد اما این امر بستگی به جمعبندی و نظرات ستاد بزرگداشت امام(ره) دارد.