توجه به معیشت و سلامت مردم؛ مهم‌ترین مطالبه از وزرای جدید

 اسماعیل حسین زهی درباره انتظارات مجلس از وزرای جدید دولت بیان کرد: در ابتدا از رئیس جمهور تشکر می کنم که در معرفی وزرا به مجلس هم مولفه جوانی و هم مولفه تجربه را در کنار یکدیگر دیده و ترکیب کابینه از این دو مولفه کلیدی برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه در برنامه برخی از وزرا ایرادات کلی وارد بود اما به طور کلی وزرای کابینه برنامه خوبی را تدوین کرده  بودند، اظهار کرد: اکنون با تشکیل کابینه، مردم انتظار دارند هم رئیس جمهور به وعده هایی که در زمان تبلیغات انتخاباتی داده و هم وزرای دولت به وعده هایی که به نمایندگان مردم دادند هرچه سریع تر عمل کرده و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

توجه به معیشت و سلامت مردم؛ مهم‌ترین مطالبه از وزرای جدید

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز مهم ترین اولویت های کشور بحث کنترل شیوع کرونا و بحث معیشت مردم است. امروز کرونا در کشور جولان می دهد و بخش قابل توجهی از هموطنان ما روزانه بر اثر این بیماری از بین ما می روند. برنامه ریزی برای واکسیناسیون و کنترل گسترش این بیماری از مهم ترین مطالبات ما و مردم است.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: از سوی دیگر هر روز قیمت کالاهای اساسی مورد استفاده مردم افزایش یافته و قیمت آنان سربه فلک کشیده است. سفره مردم روز به روز کوچک تر شده و از لحاظ معیشتی در تنگنا هستند. مهم ترین مطالبه ما از دولت و وزرای کابینه توجه به معیشت و سلامت مردم است.